Nieuw forum

Plaats hier feedback over de website, hulp bij het gebruik van de website of test de mogelijkheden van het forum.

Moderator:Beheerders

TheBigLjeweetwel

Bericht door TheBigLjeweetwel » vr dec 02, 2005 9:25 pm

Wel jammer dat je onder je naam nou geen tekst meer kwijt kan, dat was altijd wel grappig. Nou moet je het in je onderschrift kwijt.

Custom titles zijn wel mogelijk weet ik.

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » vr dec 02, 2005 10:30 pm

Caramba schreef:Of ik kijk niet goed, of er mist een optie die wel in het vorige forum zat, namelijk de laatste 10 berichten. Ik betrap mezelf erop dat ik veel minder vaak op het forum kijk, omdat ik dan alle subcategorien door moet spitten om alle nieuwe berichten te lezen, vroeger was er dus een knop en dan had je meteen de laatste 10 nieuwe berichten.

Waar o waar zit die functie? En kan die anders terugkomen?
Probeer anders de functie "Berichten sinds laatste bezoek" eens

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » vr dec 02, 2005 10:31 pm

TheBigLjeweetwel schreef:Wel jammer dat je onder je naam nou geen tekst meer kwijt kan, dat was altijd wel grappig. Nou moet je het in je onderschrift kwijt.

Custom titles zijn wel mogelijk weet ik.
Custom titels kunnen niet, custom ranks wel, maar om voor iedereen nu een eigen rank in te stellen...

rene

Bericht door rene » di dec 06, 2005 4:06 pm

Ruben schreef:
Caramba schreef:vroeger was er dus een knop en dan had je meteen de laatste 10 nieuwe berichten.

Waar o waar zit die functie? En kan die anders terugkomen?
Probeer anders de functie "Berichten sinds laatste bezoek" eens
Ja leuk: 5458 resultaten.... :cry:
Verder was het bij 'recente berichten' wel handig dat je meteen het bericht kon lezen, in plaats van alleen de thread te zien.... Hij stond bij mij als bookmark voor DP 8)
Verder: Kudos voor 't nieuwe forum!

Plaats reactie