Wel jammer dat je onder je naam nou geen tekst meer kwijt kan, dat was altijd wel grappig. Nou moet je het in je onderschrift kwijt.
Custom titles zijn wel mogelijk weet ik.
Nieuw forum
Moderator:Beheerders
Probeer anders de functie "Berichten sinds laatste bezoek" eensCaramba schreef:Of ik kijk niet goed, of er mist een optie die wel in het vorige forum zat, namelijk de laatste 10 berichten. Ik betrap mezelf erop dat ik veel minder vaak op het forum kijk, omdat ik dan alle subcategorien door moet spitten om alle nieuwe berichten te lezen, vroeger was er dus een knop en dan had je meteen de laatste 10 nieuwe berichten.
Waar o waar zit die functie? En kan die anders terugkomen?
Custom titels kunnen niet, custom ranks wel, maar om voor iedereen nu een eigen rank in te stellen...TheBigLjeweetwel schreef:Wel jammer dat je onder je naam nou geen tekst meer kwijt kan, dat was altijd wel grappig. Nou moet je het in je onderschrift kwijt.
Custom titles zijn wel mogelijk weet ik.
Ja leuk: 5458 resultaten....Ruben schreef:Probeer anders de functie "Berichten sinds laatste bezoek" eensCaramba schreef:vroeger was er dus een knop en dan had je meteen de laatste 10 nieuwe berichten.
Waar o waar zit die functie? En kan die anders terugkomen?

Verder was het bij 'recente berichten' wel handig dat je meteen het bericht kon lezen, in plaats van alleen de thread te zien.... Hij stond bij mij als bookmark voor DP

Verder: Kudos voor 't nieuwe forum!