Aparte forum voor street, dj, bmx ?
Moderator:Beheerders
Ik weet dat er al een forum is voor djing en bmx, maar waarom komt er geen (aparte forum) forum voor street, djing en bmx ? I.p.v dat alles nu in het DH forum komt.
En ik weet ook dat ik met me 5 postjes erg weinig heb te vertellen, maar het is gewoon een suggestie.
En ik weet ook dat ik met me 5 postjes erg weinig heb te vertellen, maar het is gewoon een suggestie.
-
Re:Aparte forum voor street, dj, bmx ?
Mee eens . Ik zou een Trials rubriek handig vinden , want moet nu zoeken door Downhill enz... Verder coole site.
We (de moderators) hebben een indeling gemaakt waarbij de disciplines beter uitgesplitst zijn, het is alleen nog even wachten of de conversie van de forum software spoedig gaat lukken, eerder kunnen we dit niet doorvoeren.
-
Pak je dan gelijk -als je nieuwe soft draait- de mogelijkheid van de handelarenhoek aan ?
E
E
Is daar dan animo voor?
Ik zie niet echt waarom dat hier op een forum moet, je kunt toch mooi een eigen site maken voor die handel. Plaats je hier een banner, klaar.
Ik zie niet echt waarom dat hier op een forum moet, je kunt toch mooi een eigen site maken voor die handel. Plaats je hier een banner, klaar.
BOMBPROOF erik schreef:
Pak je dan gelijk -als je nieuwe soft draait- de mogelijkheid van de handelarenhoek aan ?
E
Ben ik over aan het nadenken inderaad maar nieuwe soft is wel een vereiste om het uit te kunnen voeren idd.
Er is al een forum...www.x-style.nl Klein, nieuw maar groeiend!