Re:Nieuwe bike foto"s
Moderator:Beheerders
Als ik bij bikes kijk kom ik niet verder dan fietsen tot 2002. Is het niet een idee om die afdeling eens grondig aan te pakken. Gooi er een hoop af (of alles) en begin weer opnieuw.
Lijkt me wel leuk om te zien wat er in de jaren allemaal is veranderd.
Groeten Velgje
Lijkt me wel leuk om te zien wat er in de jaren allemaal is veranderd.
Groeten Velgje
We werken aan een geautomatiseerd systeem, het is ondoenlijk om elke dag 10 bikes toe te voegen.
jammer dat het geautomatiseerde systeem zo lang op zich laat wachten.
want zoo moeilijk is dat niet. lijkt me zo?
of zijn er andere problemen?
want zoo moeilijk is dat niet. lijkt me zo?
of zijn er andere problemen?
Volgens mij is het (absoluut legitieme) feit dat het handmatig toevoegen van fietsen veel tijd kost al meer dan een jaar de reden dat er geen fietsen worden toegevoegd. Mijn fiets die er op staat heb ik al meer dan een jaar niet meer.
Misschien moeten jullie anders het item gewoon disablen totdat jullie dat nieuwe systeem werkend hebben. Nu is het niet echt up-to-date. Gros van de fietsen is volgens mij nog 8-speed ;D ;D
Dit is niet om te zeiken of zo want voor de rest niks dan lof over de site, maar gewoon my 2 cents...

Misschien moeten jullie anders het item gewoon disablen totdat jullie dat nieuwe systeem werkend hebben. Nu is het niet echt up-to-date. Gros van de fietsen is volgens mij nog 8-speed ;D ;D
Dit is niet om te zeiken of zo want voor de rest niks dan lof over de site, maar gewoon my 2 cents...
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ja, maar waarom disablen? Dit staat er op, en dan helemaal niks meer.
Dan is dit toch leuker?
Rinse
Dan is dit toch leuker?
Rinse
- KillerPiet
Je gaat toch ook niet naar ouwe wijve kijku!
Ant schreef:
Volgens mij is het (absoluut legitieme) feit dat het handmatig toevoegen van fietsen veel tijd kost al meer dan een jaar de reden dat er geen fietsen worden toegevoegd. Mijn fiets die er op staat heb ik al meer dan een jaar niet meer.![]()
het gros van de fietsen momenteel op DP is single speed
-
Yo Ruben,
Het is toch idd niet zo moeilijk om iets te verzinnen, zodat "bikes toevoegen" geautomatiseerd gaat?
Maak er anders een soort forum van, waar iedereen volgens vast format een foto van hun fiets met specs kunnen posten. De meesten doen dit nu ook al, alleen is het niet zo makkelijk zoeken.
Just make it happen, allright?
Verder thumbs up for DP!
Mzzl,
P.
Het is toch idd niet zo moeilijk om iets te verzinnen, zodat "bikes toevoegen" geautomatiseerd gaat?
Maak er anders een soort forum van, waar iedereen volgens vast format een foto van hun fiets met specs kunnen posten. De meesten doen dit nu ook al, alleen is het niet zo makkelijk zoeken.
Verder thumbs up for DP!
Mzzl,
P.
PaNtOkRaTo schreef:
Yo Ruben,
Verder thumbs up for DP!
Mzzl,
P.
ja idd
gewoon een php photo album
http://gallery.menalto.com/
iedereen kan zijn eigen bike uploaden
iedereeen kan er commentaar opgeven
Easy toch ?

Zij die een webstekkie hebben kunnen het oplossen door in het onderschrift van hun berichten een link naar hun foto op eigen website plaatsen, zie bij mijn berichten. Of plaats je foto op www.Pinkbike.com en link naar daar. Dan krijgen we toch al veel recentere foto"s te zien van de leden die vooral nog actief zijn. Dit is aan te passen in je profiel!!
-
Yo Vacaro,
Dat kan wel zo zijn, maar dat heeft pas nut als DP een aparte forum heeft met de titel "bikes van DP"ers". Op die manier heb je in ieder geval 1 vaste plek waar een ieder kan kwijlen.....
Goed idee, toch heren moderators????
P.
Dat kan wel zo zijn, maar dat heeft pas nut als DP een aparte forum heeft met de titel "bikes van DP"ers". Op die manier heb je in ieder geval 1 vaste plek waar een ieder kan kwijlen.....
P.
Hmm, interessant idee. Lijkt me makkelijk en snel op te zetten

-
PaNtOkRaTo schreef:
Yo Vacaro,
P.
mijn idee

M-J schreef:
[PaNtOkRaTo schreef:
Yo Ruben,
Verder thumbs up for DP!
Mzzl,
P.
ja idd
gewoon een php photo album
http://gallery.menalto.com/
iedereen kan zijn eigen bike uploaden
iedereeen kan er commentaar opgeven
Easy toch ?
![]()
Easy valt tegen, de lay-out is beperkt en reageren op foto"s is al helemaal niet de bedoeling, dan zijn er altijd mensen die een anders bike af gaan zitten zeiken. Er komt een speciaal systeem om je bike online te zetten, geen standaard fotoplaatsprogsel.
En verder in het topic bikes showroom