Canyon Strive al 6.0
Het shapeshifter systeem lijkt mij ideaal om hier nog uit te voeten te komen en in het buitenland gezien de twee standen, alleen zijn er veel problemen met het 2015 model. Heeft er iemand een 2016 shapeshifter of weet iemand of de problemen inmiddels opgelost zijn? Ook vroeg ik me af hoe de strive fiets, is het een bike waar je behoorlijk veel moeite mee moet doen om vooruit te komen of kan je er prima mee uit de voeten hier als je er wat lichtere bandjes onder zet?
Commencal Meta V4 Ride
Speclist net als de canyon top ondanks geen dropper. En de bike ziet er natuurlijk super uit naar mijn mening, enige nadeel lijkt mij 1x11? (Geen ervaring mee) om met 1x11 2,5 uur lang te klimmen in italie lijkt me niet heel prettig of zijn er mensen die mij ervan kunnen overtuigen? Ben niet van plan om meteen dingen aan te passen aan de fiets.En netzoals bij de canyon is het een bike waar je hier nog mee uit de voeten kan komen of is het gewoon niet leuk om mee te fietsen op de xc rondjes?
Cube Stereo 160 HPA Race
Ook deze bike ziet er goed uit naar mijn mening en kwa specs ook prima, zelfde vraag als bij de Meta hoe zit het kwa 1x11 en valt er hier prima mee te fietsen?
Mijn max budget is 2500/2600 euro dus als iemand andere bikes weet laat het weten! Ik weet dat het een beetje dezelfde vragen zijn bij alle 3 de bikes maar heb nog geen ervaring met LT Fully's en vraag daarom een beetje om advies.
Alvast bedankt