Eindelijk
Moderator:Beheerders
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Re: Eindelijk
Graag gedaan hoorChmod schreef:Vanwege de grote opkomst kan DP nu ook mee met deze discipline! thx DP

Goed man! Want volgens mij begint het "extremere" (ughe ughe...) zich steeds meer te verschuiven van full on DH naar Enduro, Allmountain...
Niet vreemd...want ik moet zeggen dat ik, als weinig begaafde rijder, heel prima uit de voeten kon in Winterberg op een hardtail met 140mm en 2.1 banden...
En laten we nou eerlijk wezen, we zitten met z'n allen toch het meest in Winterberg van alle parken
Niet vreemd...want ik moet zeggen dat ik, als weinig begaafde rijder, heel prima uit de voeten kon in Winterberg op een hardtail met 140mm en 2.1 banden...
En laten we nou eerlijk wezen, we zitten met z'n allen toch het meest in Winterberg van alle parken

Ik snap de link Enduro/All Mountain met Bikepark Winterberg niet echt.GTLTS schreef:Goed man! Want volgens mij begint het "extremere" (ughe ughe...) zich steeds meer te verschuiven van full on DH naar Enduro, Allmountain...
+ speed never kills, suddenly becoming stationary is what gets you +