Hardtail trail/enduro 27,5 steel
Moderator:Beheerders
Hoi allemaal,
Ik zoek een hardtail trail/enduro 27,5 een staal frame waar je minimum een vork van 150mm veerweg kan.
Welke merken hebben deze specificatie
Wie kan mij helpen.
Thx.
Grt, Jeffry
Ik zoek een hardtail trail/enduro 27,5 een staal frame waar je minimum een vork van 150mm veerweg kan.
Welke merken hebben deze specificatie
Wie kan mij helpen.
Thx.
Grt, Jeffry
- Jean-Pierre
Ik rij zelf bovenstaande Production Privee in 26. Wat een top fiets! Makkelijk handelbaar en stijf. Redelijk slack, dus voor wat steiler werk doet ie het ook prima. Tevens uphill trapt ie vrij makkelijk weg.
Met een dunne achterband krijg je er een 650b wel ingepropt, maar heel soepel zal het allemaal niet zijn. Wellicht toch even afwachten tot dat de 27.5 versie er is?
Succes!
Met een dunne achterband krijg je er een 650b wel ingepropt, maar heel soepel zal het allemaal niet zijn. Wellicht toch even afwachten tot dat de 27.5 versie er is?
Succes!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- dleidelmeijer
- Contacteer:
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Over enkele dagen is de nieuwe CrMo kader 650b van Commencal beschikbaar.
Het huidige stalen kader staat voor een zeer schappelijke prijs te koop http://www.commencal-store.com/PBSCProd ... D=14009977
Via Fonce ( www.fonce.net ) altijd iemand beschikbaar voor meer uitleg! ( er staat bij Fonce een stalen kader 2014 in 26 inch als je het es wil zien )
Succes met de keuze
Het huidige stalen kader staat voor een zeer schappelijke prijs te koop http://www.commencal-store.com/PBSCProd ... D=14009977
Via Fonce ( www.fonce.net ) altijd iemand beschikbaar voor meer uitleg! ( er staat bij Fonce een stalen kader 2014 in 26 inch als je het es wil zien )
Succes met de keuze