GOGV-XL - Zondag 23 april 2017
Moderator:Beheerders
bijgewerkt t.e.m. 5 april
INSCHRIJVING Geopend
De Groote Oversteek van de Gehele Geldersche Vallei 2017 (GOGV-XL)
Zondag 23 april
vertrek: 09:00u
Wat:
Op de fiets, zo veel mogelijk onverhard, de gehele Gelderse Vallei rond: dus Utrechtse Heuvelrug, Klompenpaden, Valleibeken, Gelderse Vallei, Veluwe.
Van-via-naar: Elst - Amerongen - Leersum - Maarsbergen -Maarn - Leusden - Woudenberg - Scherpenzeel - Renswoude - Lunteren - Roekel - Mossel - Schaarsbergen - Papendal - Renkum - Wageningen - Rhenen - Elst
Afstand: ca. 140km
Info:
- Dagtocht naar voorbeeld van GOGV 2014, 2015 en 2016
- Opnieuw een nieuw traject. Vraag niet hoe het kan, maar geniet er van. Een combinatie van het feest der herkenning en het de verrassing van het nieuwe.
- Voor het eerst zonder stukjes TNWO
- Enkele stukjes rail trash
De mountainbike-routes van Rhenen, Amerongen en Leersum worden deels in de route opgenomen. Daarvoor geldt zoals bekend een vergunningsplicht met een sticker á 7,50.
Afstand:
ca 140km
Info:
- Dagtocht naar voorbeeld van GOGV 2014 en 2015
- Start en finish: Sportweg 15 in Elst (Ut). Parkeerplaats van de voetbalvereniging
- Finish op de zelfde locatie 6 á 8 uur later.
- Er zijn geen tijdslimieten. Je bepaalt je eigen tempo.
- GPS track is nog niet klaar. Nog testritten aan het rijden
- Je zult meerdere malen bordjes verboden toegang negeren. Eigen risico. Hekje open-hekje dicht.
- Max ca. 15 deelnemers. We rijden in kleine groepjes, de grote groep starters valt vanzelf uiteen.
- Alles wat loopt of wandelt heeft overal en altijd voorrang
- We laten alleen een paar bandensporen en wat zweetdruppels achter
- Last minute cancellations worden niet op prijs gesteld. Je houdt een plaats bezet die een ander had kunnen gebruiken.
GPS-Track:
Stuur ik per mail aan wie zich aanmeldt. De track is alleen voor jou. Verder gelden de bekende regels over geheimhouding. Je mag de track niet delen, niet publiceren en niet op Strava zetten.
Rule #1 //Obey The Rules.
Verzorging, drinken, eten:
- theehuis De Roek op het terrein van de Hartenberg.
- Shell Station West-End bij Papendal
- Op zondag is in de Gelderse Vallei alles dicht.
- Verder ben je op jezelf aangewezen
Inschrijving:
Stuur mij een PB met je naam, je telefoonnummer en de deelnemersnaam of forumnaam.
Treinreizigers:
- Dichtstbijzijnde station is Veenendaal-West. Alternatieve stations zijn Veenendaal-CS en Rhenen. Verder Veenendaal-De Klomp of Kesteren.
Deelnemerslijst:
- Pino
- Bouwpakket
- Sloof
- Dader
- Willem12
- Carl Roubaix
- Robbert
- 100 cols
- JJ
- TBB
- Knerbert
- JoostC
- Tiewrap
- WytzeK
- Berry van den B
- Constantijn.
- Rinse Appelstroop
- Jah
- Retep
- Marx504
- Sneeuwpop (ex wachtlijst)
- Bert
- Marten-Gineering (roode lantaarndrager I)
- DiDa (roode lantaarndrager II)
Misschien wel/niet:
- Asphaltdude
- Suravida
INSCHRIJVING Geopend
De Groote Oversteek van de Gehele Geldersche Vallei 2017 (GOGV-XL)
Zondag 23 april
vertrek: 09:00u
Wat:
Op de fiets, zo veel mogelijk onverhard, de gehele Gelderse Vallei rond: dus Utrechtse Heuvelrug, Klompenpaden, Valleibeken, Gelderse Vallei, Veluwe.
Van-via-naar: Elst - Amerongen - Leersum - Maarsbergen -Maarn - Leusden - Woudenberg - Scherpenzeel - Renswoude - Lunteren - Roekel - Mossel - Schaarsbergen - Papendal - Renkum - Wageningen - Rhenen - Elst
Afstand: ca. 140km
Info:
- Dagtocht naar voorbeeld van GOGV 2014, 2015 en 2016
- Opnieuw een nieuw traject. Vraag niet hoe het kan, maar geniet er van. Een combinatie van het feest der herkenning en het de verrassing van het nieuwe.
- Voor het eerst zonder stukjes TNWO
- Enkele stukjes rail trash
De mountainbike-routes van Rhenen, Amerongen en Leersum worden deels in de route opgenomen. Daarvoor geldt zoals bekend een vergunningsplicht met een sticker á 7,50.
Afstand:
ca 140km
Info:
- Dagtocht naar voorbeeld van GOGV 2014 en 2015
- Start en finish: Sportweg 15 in Elst (Ut). Parkeerplaats van de voetbalvereniging
- Finish op de zelfde locatie 6 á 8 uur later.
- Er zijn geen tijdslimieten. Je bepaalt je eigen tempo.
- GPS track is nog niet klaar. Nog testritten aan het rijden
- Je zult meerdere malen bordjes verboden toegang negeren. Eigen risico. Hekje open-hekje dicht.
- Max ca. 15 deelnemers. We rijden in kleine groepjes, de grote groep starters valt vanzelf uiteen.
- Alles wat loopt of wandelt heeft overal en altijd voorrang
- We laten alleen een paar bandensporen en wat zweetdruppels achter
- Last minute cancellations worden niet op prijs gesteld. Je houdt een plaats bezet die een ander had kunnen gebruiken.
GPS-Track:
Stuur ik per mail aan wie zich aanmeldt. De track is alleen voor jou. Verder gelden de bekende regels over geheimhouding. Je mag de track niet delen, niet publiceren en niet op Strava zetten.
Rule #1 //Obey The Rules.
Verzorging, drinken, eten:
- theehuis De Roek op het terrein van de Hartenberg.
- Shell Station West-End bij Papendal
- Op zondag is in de Gelderse Vallei alles dicht.
- Verder ben je op jezelf aangewezen
Inschrijving:
Stuur mij een PB met je naam, je telefoonnummer en de deelnemersnaam of forumnaam.
Treinreizigers:
- Dichtstbijzijnde station is Veenendaal-West. Alternatieve stations zijn Veenendaal-CS en Rhenen. Verder Veenendaal-De Klomp of Kesteren.
Deelnemerslijst:
- Pino
- Bouwpakket
- Sloof
- Dader
- Willem12
- Carl Roubaix
- Robbert
- 100 cols
- JJ
- TBB
- Knerbert
- JoostC
- Tiewrap
- WytzeK
- Berry van den B
- Constantijn.
- Rinse Appelstroop
- Jah
- Retep
- Marx504
- Sneeuwpop (ex wachtlijst)
- Bert
- Marten-Gineering (roode lantaarndrager I)
- DiDa (roode lantaarndrager II)
Misschien wel/niet:
- Asphaltdude
- Suravida
Laatst gewijzigd door bert op wo apr 05, 2017 7:28 pm, 22 keer totaal gewijzigd.
Humps are for camels
Re: GOGV 2016 - Zondag 23 april 2017
Wat een vraag, tuurlijkbert schreef:INSCHRIJVING NOG GESLOTEN - Belangstellingsregistratie

/Marten
M Zuckerberg komt toch niet, en de losers op farcebook wil je die er wel bij hebben?bert schreef:Omdat D-P op sterven na dood is, moeten we elders ook informatie gaan delen. Ik ga op FB een groepje oprichten. Omdat niet iedereen FB heeft of wil, zal ik hier ook nog de essentiele informatie delen.
/Marten
goed punt, maar helaas leest op D-P niemand meer mee.marten schreef:M Zuckerberg komt toch niet, en de losers op farcebook wil je die er wel bij hebben?bert schreef:Omdat D-P op sterven na dood is, moeten we elders ook informatie gaan delen. Ik ga op FB een groepje oprichten. Omdat niet iedereen FB heeft of wil, zal ik hier ook nog de essentiele informatie delen.
Humps are for camels
-
GOGV XL
pm
Tijd voor de finale keuze. "Do or Don't".
Maak het mij makkelijk en help me een verzendlijst voor de track van GOGV-XL te maken. Deze gaat in de week van 17 april op de post.
Vul svp hier je mailadres in en loop de deelnamevoorwaarden nog keer na.
https://goo.gl/forms/CLNTujtHSI490W2G2
Maak het mij makkelijk en help me een verzendlijst voor de track van GOGV-XL te maken. Deze gaat in de week van 17 april op de post.
Vul svp hier je mailadres in en loop de deelnamevoorwaarden nog keer na.
https://goo.gl/forms/CLNTujtHSI490W2G2
Humps are for camels
Je moet jezelf kunnen redden, dus is het wel zo handig om eten mee te nemen. De routes op de Utr. Heuvelrug zijn vooral korte klimmetjes en veel draaien en keren. GOGV is vooral rechtdoor en glooiend.tiewrap schreef:Datum komt dichterbij, zenuwen nemen toe.
Zelf mondvoorraad voor de hele dag meenemen het handigste ?
Theehuis op 1/3 ongeveer, Shell op de helft ?
Intensiteit vergelijkbaar met een rondje Utrechtse Heuvelrug ?
Humps are for camels