Als je je smartphone gewend bent is het maar behelpen met dat scherm!

Moderator:Beheerders
Ik denk niet dat die op tijd leverbaar is.. Mss voor de tweede tochtvan den Mountainh schreef:Zo, net ook de openfietsmap geinstalleerd op mijn Dakota 20.
Je kunt je hartslagmeter als toerentalbegrenzer gebruiken en met jezelf afspreken dat je niet boven een bepaalde waarde uit mag komen. Voor geldt dat ik laag in D1 moet blijven rijden. Of je blijft gewoon achter mij rijden en demarreert niet.JJ schreef:Wat nog het moeilijkst wordt voor mij is om rustig te starten. Afgelopen weekend geoefend en ik merk dat ik het lastig vind om langzamer te rijden dan 'normaal'. Wat me na een km of 150 opbreekt. Proberen om zo weinig mogelijk naar de mede fietsers te kijken dus en voor mijn gevoel langzaam starten.
Nog maar een paar weken!!!
JJ
Ook nog niet op tijd (augustus?) leverbaar:JJ schreef:Ik denk niet dat die op tijd leverbaar is.. Mss voor de tweede tochtvan den Mountainh schreef:Zo, net ook de openfietsmap geinstalleerd op mijn Dakota 20.
JJ
mijn hartslagmeter... dus....bert l. schreef:Je kunt je hartslagmeter als toerentalbegrenzer gebruiken en met jezelf afspreken dat je niet boven een bepaalde waarde uit mag komen. Voor geldt dat ik laag in D1 moet blijven rijden. Of je blijft gewoon achter mij rijden en demarreert niet.JJ schreef:Wat nog het moeilijkst wordt voor mij is om rustig te starten. Afgelopen weekend geoefend en ik merk dat ik het lastig vind om langzamer te rijden dan 'normaal'. Wat me na een km of 150 opbreekt. Proberen om zo weinig mogelijk naar de mede fietsers te kijken dus en voor mijn gevoel langzaam starten.
Nog maar een paar weken!!!
JJ
staat niet in de specs, maar zo te zien 10mmJJ schreef:voor Surly vorken of voor 9mm vorken?
Nice
JJ