Bike packing naar Ameland NKSS2017

Voor woon-werk verkeer op een snelle fiets en light camping.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
marx504
Bike packing naar Ameland NKSS2017

Bericht door marx504 » wo sep 14, 2016 9:51 pm

Zo, nu de eerste S24O gelukt is ga ik vast plannen om over een jaar naar het NK te fietsen. Veel ervaring met routes maken a la Bert en Willem heb ik nog niet maar het duurt ook nog even.
De grove schets is op basis van de LF3, maar er zullen ook stukken onverhard in moeten zitten. Zoiets dus:

Afbeelding

Dit komt uit Maps, en ik heb dit al geconverteerd naar een gpx besand zodat ik deze in Basecamp kan gaan editen. Nu is het daar te mooi weer voor maar de komende maanden moet ik hiermee toch leuk van de straat blijven.

marx504

Bericht door marx504 » wo feb 08, 2017 10:55 pm

Weinig nieuws, alleen een exped matje aangeschaft zodat de full size SI mat niet meer mee hoeft. Verder werken aan de uitrusting voorlopig, ben er nog niet uit of het een tent (Vango Blade 200) of een tarp tent gaat worden. Wel leuke filpjes gezien over een 3x3 tarp waamee je een tent kan origamien.

Ook slaapzak moet nog een upgrade hebben, of ik moet een hoop duinkonijnen scoren op Ameland om een lekker kleedje van te maken.

Fiets zal de Swift worden, no question about it. Oh en een lamp voor op het stuur is inmiddels binnen, dus er kan vroeg/laat gereden worden.

Wordt vervolgd.

floepert

Bericht door floepert » vr feb 10, 2017 11:43 am

2 etappes tot Nes ?

Plaats reactie