Nieuwe fixed gear commuter frame voor "brede" band
Moderator:Beheerders
-
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op een nieuw project, namelijk een fixed gear commuter die wat praktischer is dan mijn huidige Surly Steamroller. Dat betekent geschikt voor dikkere banden (big apples) en meer ruimte voor spatborden. Ik zit nu altijd te klooien met de ruimte die ik heb en de spatborden.
Wat ik erg fijn vind aan de Steamroller is dat ie zo snel reageert/accelereert (door korte chainstay?).
Ik hoor graag ervaringen, suggesties voor een frame van anderen..Ik neig steeds naar Surly, maar ook een Kona Unit spreekt me bijv aan. Er komt wel een voorrem op, maar het soort rem is ondergeschikt aan de mogelijkheid om met dikkere banden te kunnen rijden.
Wat ik erg fijn vind aan de Steamroller is dat ie zo snel reageert/accelereert (door korte chainstay?).
Ik hoor graag ervaringen, suggesties voor een frame van anderen..Ik neig steeds naar Surly, maar ook een Kona Unit spreekt me bijv aan. Er komt wel een voorrem op, maar het soort rem is ondergeschikt aan de mogelijkheid om met dikkere banden te kunnen rijden.
- didadunlop
-
- didadunlop
-
-
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb denk ik nog wel een JYD over. KM met V brake voorvork ook geen enkel probleem. Give me a ring 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!