Brabant dirtroad
Moderator:Beheerders
-
-
- didadunlop
En de download link:
https://www.wetransfer.com/downloads/4f ... 858/2f362f
Als e.e.a. niet werkt PB me even je mail adres dan stuur ik hem als bijlage mee.
https://www.wetransfer.com/downloads/4f ... 858/2f362f
Als e.e.a. niet werkt PB me even je mail adres dan stuur ik hem als bijlage mee.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop
Dat is gewoon mijn luiheid. Tracks zijn tracks en de rijrichting is met de klok mee.ochikiro schreef:Dat Deel A als enige tegen de klok in loopt is een extra uitdaging?
@Marten..: hahahaha ik zie het nu ook. Hopelijk zomers weer.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
idd bedoel ik die: 'Startplaats is De Vrije Teugel (http://www.fitland.nl/fitland-hotel-vrijeteugel-uden/) .willem12 schreef:Het sterft van de Fitlands rondom Uden, je bedoelt deze "Bedafseweg 22, 5406 TM Uden" bijna aan het begin van Track A.
‎
/Marten
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop
hier even een berichtje uit het bryton front
bij mij is het start punt (Fitland de vrijteugel) het eind punt.
Logisch het is een rondje
Maar van daar uit lopen : A een route en B een rechte lijn die beide uitkomen bij een start punt net over de A 50.....hoe moet ik dit lezen ?

Logisch het is een rondje

Maar van daar uit lopen : A een route en B een rechte lijn die beide uitkomen bij een start punt net over de A 50.....hoe moet ik dit lezen ?
ooit allemaal op een 29er !
Dida heeft 4 losse eindjes gestuurd, A,B,C en D. A loopt van fitland naar net over de A50, je GPS zal er wel voor het gemak met een rechte lijn een rondje van gemaakt hebben. B sluit aan op A, tussen B-C en C-D zitten gaten,die gevuld worden met een bewegwijzerde ? MTB routerinus schreef:hier even een berichtje uit het bryton front![]()
Logisch het is een rondje![]()
Laatst gewijzigd door marten op do jul 04, 2013 7:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
/Marten
- didadunlop
Yups. Marten heeft gelijk.
En ik heb er even over nagedacht. (lees geen zin in gezeik). Starttijd is (stipt!) 10 uur. Hoeven jullie niet zo vroeg op. Het gaat mooi weer worden zie ik. Dus dan maakt een wat later eindigen niet uit.
Dus 10 uur start vanaf de Fitland Bedafseweg 22.
En ik heb er even over nagedacht. (lees geen zin in gezeik). Starttijd is (stipt!) 10 uur. Hoeven jullie niet zo vroeg op. Het gaat mooi weer worden zie ik. Dus dan maakt een wat later eindigen niet uit.
Blah, blah, blah. Je rijdt toch niet meedidadunlop schreef:Yups. Marten heeft gelijk.

En wij, op het heetst van de dag, 7h netto rijtijd wegwerken. Leuk. Ik heb er zin an.
Echt afsnijden zit er dit jaar niet bij geloof ik

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop