Brabant dirtroad
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Plan:
1. Je krijgt van mij een GPS file met iets van 130KM aan brabantse zandwegen.
2. En een paar a4-tje met foto's.
De bedoeling is om de gehele route te fietsen en de plekken te vinden waar die foto's zijn gemaakt.
Startpunt:
Speciaal voor W12 en Ochi starten en eindigen we bij een restaurant met terras en fietsenafspuitplek/werkplaats.
Wanneer:
7 juli 2013.
TIJD: 10:00 stipt vertrek. Het is een eind fietsen.
Hoeveel:
Maximaal 20 man/vrouw
Fietskeuze:
Ik gooi er een stuk in van een van de mooiste singletracks van oost brabant. Dus brede banden zijn wel aan te raden.
De bedoeling is om de gehele route te fietsen en de plekken te vinden waar die foto's zijn gemaakt.
Startpunt:
Speciaal voor W12 en Ochi starten en eindigen we bij een restaurant met terras en fietsenafspuitplek/werkplaats.
Wanneer:
7 juli 2013.
TIJD: 10:00 stipt vertrek. Het is een eind fietsen.
Hoeveel:
Maximaal 20 man/vrouw
Fietskeuze:
Ik gooi er een stuk in van een van de mooiste singletracks van oost brabant. Dus brede banden zijn wel aan te raden.
Laatst gewijzigd door didadunlop op do jul 04, 2013 7:20 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Mooi plan, de jaarlijkse Dida-Brabant-Zandpaden-Gravel-Speurtocht. Maar.....de 23e is RDHF. Dus dat tweede weekend blijft over.
Maar waarom op mijn verzoek een restaurant? Andere keren zat de rest al aan de pannenkoek terwijl ik met een zeer kleine minderheid het parcours volledig afmaakte
Maar waarom op mijn verzoek een restaurant? Andere keren zat de rest al aan de pannenkoek terwijl ik met een zeer kleine minderheid het parcours volledig afmaakte

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
Stel maar een andere datum voor...
RHDF was ik zelf ook even vergeten.
Ik meen me te herinneren dat jij vorige keren aan het mekkeren was over de onlogische startplaats..
.
En daarom nu ook de foto zoektocht. Dan moet iedereen gewoon de gehele route rijden ipv snelste route tussen A en B.

Ik meen me te herinneren dat jij vorige keren aan het mekkeren was over de onlogische startplaats..

En daarom nu ook de foto zoektocht. Dan moet iedereen gewoon de gehele route rijden ipv snelste route tussen A en B.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
- didadunlop
1. W12
2. Pino (Als het geen K..T weer is)
3. Ochikiro
4..
5..
Al dat geq(l)uote...
3. Ochikiro
4..
5..
Al dat geq(l)uote...

Laatst gewijzigd door didadunlop op ma apr 15, 2013 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- didadunlop
Ik gok op mooi weer. Of je moet droog en heet K..T weer vinden.
Gisteren parcours afgemaakt op maps/basecampp/openstreetmap en de afstand is nu 165KM. Binnenkort in een ruk rijden om te kijken of het allemaal gaat en of ik het percentage onverhard nog wat omhoog kan. Mooie training voor het ritje van W12.
ow ja op 2/3 zit een restaurant voor de lunchpauze!..
Gisteren parcours afgemaakt op maps/basecampp/openstreetmap en de afstand is nu 165KM. Binnenkort in een ruk rijden om te kijken of het allemaal gaat en of ik het percentage onverhard nog wat omhoog kan. Mooie training voor het ritje van W12.
ow ja op 2/3 zit een restaurant voor de lunchpauze!..
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
1. W12
3. Ochikiro
4. Cubeman
5. JJ
6.
3. Ochikiro
4. Cubeman
5. JJ
6.
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Die is dan toch al een paar maanden achter de rug??didadunlop schreef:Mooie training voor het ritje van W12
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
didadunlop schreef:Binnenkort in een ruk rijden om te kijken of het allemaal gaat en of ik het percentage onverhard nog wat omhoog kan. Mooie training voor het ritje van W12.
Jetlag? Te veel cerveza's?JJ schreef:Die is dan toch al een paar maanden achter de rug??didadunlop schreef:Mooie training voor het ritje van W12
JJ
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
Re: Brabant dirtroad
Mooi plan!didadunlop schreef:Plan:
Startpunt:
Wanneer:
7 juli 2013.
Hoeveel:
Maximaal 20 man/vrouw
Fietskeuze:
Alvorens in te schrijven een vraag qua logistiek: waar ligt 't start- en eindpunt en wat wordt de starttijd?
- didadunlop
Startplaats is De Vrije Teugel (http://www.fitland.nl/fitland-hotel-vrijeteugel-uden/)
Starttijd wsl ergens rond 10:00 (dat is starttijd, dus iets eerder verzamelen als je wil warmtaxcen, fietsklets etc)
Starttijd wsl ergens rond 10:00 (dat is starttijd, dus iets eerder verzamelen als je wil warmtaxcen, fietsklets etc)
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop