CX Short cross Series Winter 2011/2012
Moderator:Beheerders
- didadunlop
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ergens een Kerst cross als opener?
Mateis-Cross: ... Delft
Tuig-Cross: ... Almere
Dida-Cross: 5 februari, Uden
JJ-Cross: ... Soesterhoogt
Ott-Cross:.. ??
Ik ga kijken voor een datum!
JJ
Ik ga kijken voor een datum!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Planning was Zeddam (bekend van een WK) maar daar wordt niet gedoogd (op de trap)
Nu wordt het Roosendaal, bekend van Bergraces, de wortelklim verdient het.
1e week van februarie doe mij maar
Nu wordt het Roosendaal, bekend van Bergraces, de wortelklim verdient het.
1e week van februarie doe mij maar
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
Het is "Geldersch landschap" dus dat wordt gedoogdmateis schreef:- Ik kan iig geen kerstcross regelen.
- wortelklim Roosendaal: bruut. Die was meestal net te fietsen singlespeed a/ op mijn mtb, met een dikke band, b/ in volstrekte droogte en c/ alleen het tweede en derde rondje van een wedstrijd. Mag je daar een beetje vrij fietsen?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Is Zaterdag de 24e een optie voor een CX race in Soest, naborrelen bij mij in Amersfoort?
Agenda zou dan bij niet al te slecht weer zijn:
- verzamelen ss central
- infietsen richting Soesterhoogt
- 45 minuten rondjes rijden
- omweg weer richting Amersfoort
JJ
Is Zaterdag de 24e een optie voor een CX race in Soest, naborrelen bij mij in Amersfoort?
Agenda zou dan bij niet al te slecht weer zijn:
- verzamelen ss central
- infietsen richting Soesterhoogt
- 45 minuten rondjes rijden
- omweg weer richting Amersfoort
JJ
- didadunlop
Ik rij die dag toch van Groningen naar Breda, dus denk dat ik die tussenstop in Amersfoort wel ga waarderen! Meteen ook wat mensen ronselen voor een uitbuik-rondje LDD of Dorst op 2e kerstdag 's ochtends
Oftewel PRE-KERST-CROSS:
-JJ
-Dida
-Mateis
-Dader
-Sneeuwpop

Oftewel PRE-KERST-CROSS:
-JJ
-Dida
-Mateis
-Dader
-Sneeuwpop
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Goed, in dat geval hebben we een Kerst Cross!
Zaterdag 24 December 12:00 Op 't Soesterhoogt of rond 10 uur in Singlespeed Central, Amersfoort voor koffie, vertrek naar 't Hoogt rond 11:00. Is dat een acceptabele tijd voor de verwegkomers?
JJ
Zaterdag 24 December 12:00 Op 't Soesterhoogt of rond 10 uur in Singlespeed Central, Amersfoort voor koffie, vertrek naar 't Hoogt rond 11:00. Is dat een acceptabele tijd voor de verwegkomers?
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Voor alle deelnemers en toeschouwers, houd rekening met een kerst borrel na de koers!
JJ
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo, Nummer 1 is gepland!
Zaterdag 24 December gaan we de eerste van een serie van minimaal 3 races rijden op de vaste route van het Soesterhoogt. Voordat mensen in de stress schieten, het wordt een wedstrijd conform de traditie van de Nederlandse Singlespeed race scene. Meer een meeting dan een race, maar waarin wel degelijk wordt gereden om zo veel mogelijk rondjes te maken in zo kort mogelijke tijd.
Het plan is om vanaf 12:00 een aantal rondjes te rijden gedurende maximaal een uur. Het zal niet het volle rondje zijn en natuurlijk moet de inmiddels beroemde trap weer een groot aantal keer genomen moeten worden, garantie voor een spectaculaire uitputtingslag dus.
Na de rit rijden we nog een rondje in de omgeving om dan terug te keren naar Singlespeed Central voor een borrel.
Voor de liefhebbers kan er verzameld worden op Ariane 46 in Amersfoort, rond 11 uur zullen we hier vertrekken naar het soesterhoogt.
Na de race zullen we hier rond 3 uur terug komen voor een jaar afsluitend drankje en hapje. Ook niet rijders zijn hier natuurlijk welkom! Indien mogelijk even een mailtje of bericht op DP als je langs wilt komen, dan weten we een beetje waar we rekening mee moeten houden!
Indien je iemand meeneemt die tijdens de rit wil helpen bij de rondetelling dan hoor ik het graag!
JJ
Zaterdag 24 December gaan we de eerste van een serie van minimaal 3 races rijden op de vaste route van het Soesterhoogt. Voordat mensen in de stress schieten, het wordt een wedstrijd conform de traditie van de Nederlandse Singlespeed race scene. Meer een meeting dan een race, maar waarin wel degelijk wordt gereden om zo veel mogelijk rondjes te maken in zo kort mogelijke tijd.
Het plan is om vanaf 12:00 een aantal rondjes te rijden gedurende maximaal een uur. Het zal niet het volle rondje zijn en natuurlijk moet de inmiddels beroemde trap weer een groot aantal keer genomen moeten worden, garantie voor een spectaculaire uitputtingslag dus.
Na de rit rijden we nog een rondje in de omgeving om dan terug te keren naar Singlespeed Central voor een borrel.
Voor de liefhebbers kan er verzameld worden op Ariane 46 in Amersfoort, rond 11 uur zullen we hier vertrekken naar het soesterhoogt.
Na de race zullen we hier rond 3 uur terug komen voor een jaar afsluitend drankje en hapje. Ook niet rijders zijn hier natuurlijk welkom! Indien mogelijk even een mailtje of bericht op DP als je langs wilt komen, dan weten we een beetje waar we rekening mee moeten houden!
Indien je iemand meeneemt die tijdens de rit wil helpen bij de rondetelling dan hoor ik het graag!
JJ
Wat!? Fotovermelding wel met Willem afstemmen maar niet met mij? Schande!
Anyhow: ik ben wel bij de wedstrijd en hoop ook mee te verzamelen in Amersfoort, maar laat de borrel schieten... Moet nog naar een verjaardagsetentje die avond (van een vriendin die nog niet de ca 2000jr gehaald heeft, tenzij je hindoe bent, natuurlijk).

Anyhow: ik ben wel bij de wedstrijd en hoop ook mee te verzamelen in Amersfoort, maar laat de borrel schieten... Moet nog naar een verjaardagsetentje die avond (van een vriendin die nog niet de ca 2000jr gehaald heeft, tenzij je hindoe bent, natuurlijk).