Fixed Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
hier mijn nieuwe fiets!
het frame is een giant speeder, met araya sp-20 velgen en achter een miche primato pista en voor een joytech naaf, zadel is een selle san marco (lekker zadel!) voor de rest een pivo stuurpen, als banden heb ik voor een vittorio rubino pro en achter een michelin krylion carbon!

het frame is een giant speeder, met araya sp-20 velgen en achter een miche primato pista en voor een joytech naaf, zadel is een selle san marco (lekker zadel!) voor de rest een pivo stuurpen, als banden heb ik voor een vittorio rubino pro en achter een michelin krylion carbon!

-
Hallo allemaal,
Ik (olivier) ben nieuw hier en heb al veel op het forum gelezen en ga morgen dan eindelijk een frame ophalen.
Het word een zwart Bulls frame met carbon voorvork, stunten zal ik niet doen maar sinds ik uit de states terug ben van vakantie ga ik toch maar over op een zelfbouw.
Ik heb wel veel gemountainbiked maar wil nu op een fixed gear naar het werk gaan(amsterdam).
Ook heb ik nog 2 foto's die ik jullie niet wil onthouden , deze kwam ik tegen in Philadelphia.
grtz,
Olivier

[/img]
Ik (olivier) ben nieuw hier en heb al veel op het forum gelezen en ga morgen dan eindelijk een frame ophalen.
Het word een zwart Bulls frame met carbon voorvork, stunten zal ik niet doen maar sinds ik uit de states terug ben van vakantie ga ik toch maar over op een zelfbouw.
Ik heb wel veel gemountainbiked maar wil nu op een fixed gear naar het werk gaan(amsterdam).
Ook heb ik nog 2 foto's die ik jullie niet wil onthouden , deze kwam ik tegen in Philadelphia.
grtz,
Olivier

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Welkom hier, en we zien je fiets wel verschijnen op het forum 
JJ

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
hallo,
Ik ben ook nog nieuw op het forum. Ik denk er aan een 29er, singlespeed mtb aan te schaffen om in de wintertijd in het bos wat te kunnen fietsen. Schoorl/Dijkgatsbos omgeving Noord Holland zeg maar.
Kwam dit topic tegen en wil, toch wel trots, ook mijn fixie plaatsen. Opgebouwd vanaf een mercier tour de france uit 1963/64 of 65 ofzo.
Voor:

Na:

Nu opzoek naar 29-er, denk aan de Fischer Marlin 2011, of heeft iemand nog een frampje of id?
Ik ben ook nog nieuw op het forum. Ik denk er aan een 29er, singlespeed mtb aan te schaffen om in de wintertijd in het bos wat te kunnen fietsen. Schoorl/Dijkgatsbos omgeving Noord Holland zeg maar.
Kwam dit topic tegen en wil, toch wel trots, ook mijn fixie plaatsen. Opgebouwd vanaf een mercier tour de france uit 1963/64 of 65 ofzo.
Voor:

Na:

Nu opzoek naar 29-er, denk aan de Fischer Marlin 2011, of heeft iemand nog een frampje of id?
- Rigor-Mortis
Mooi mooi ,Cees Chase schreef:Mijn hardcore fixie![]()
dp18 achtervelg, shimano m475 naaf met velo tandwieltje.
kmc rvs, koga 170mm cranks. voornaaf ori, met radiaal gespaakte rigida classic velg.
San marco regal team![]()
Greetz!
Ik heb nog een paar van die DP 18 wielen die eigenlijk voor de verkoop zijn , denk dat ik er maar een fiets omheen ga bouwen

-
- Contacteer:
-
Mijn commute/trash bike. Oorspronkelijk een Gazelle Olympia. Eerst was ie oranje, maar dat was het niet. Toen begaf de achternaaf het (draad kapot). Dus heb ik besloten om er een degelijk wiel in te zetten (velocity b43 met Surly mtb fix/free) Spatbordje heb ik er op omdat het toch wel erg handig is in de herfst. Voorwiel heeft een on one naaf met een mavic cxp 33 velg. Crank zat er oorspronkelijk al op (shimano 170mm). Zadel is een San Marco Rolls. De rest is niet echt noemenswaardig. Verzet is 18x40.
Foto:

Foto:

Stond die nou gisteren bij mij voor de deur (Veeartsenijstraat Utrecht) ? Mooi fietsje!DYNO schreef:mijn woonwerk geval
cannondale badboy lefty met surly fixed naaf met avid mechanische schijfremmet rockshox poploc remhendel en verder wat carbon onderdelen
mArtin
www.utrechtfixedgear.nl
www.utrechtfixedgear.nl
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Erg mooi, die 'Dale.
Maar waarom de schijfrem achter ipv vóór?
Maar waarom de schijfrem achter ipv vóór?
This ain't no sun tan, we got a mud tan!