Ja ...sweatbox schreef:Klinkt erg vervelend.le danne schreef:... m'n werk stuurt me naa L.A. en NYC !

Moderators:JJ, Beheerders
Ik PB je vandaag nog even terug, maar moet nu even een rondlijding door Amsterdam geven aan een paar vrienden die net uit brussel zijn aangekomen !OohDie schreef:Coole shit!
En als je in NYC bent ga dan vooral even langs Trackstar.
p.s. BP nog gelezen?
schauff schreef:tja, na en lange rit (op en neer naar Ouderkerk) dan krijg je vooral last van je nek. Belangrijker is dat ik dit fietsje niet kapot wil rijden, ik rij max 10km/uur, vandaar dat ik wel eens gespot ben. Het is dan ook niet mijn daily-ride, hij hangt eigenlijk altijd boven mijn bed, alleen bij een lekker avondje (met niet te veel boozzzz, die combie met mijn fiets is echt dodelijk) rij ik een rondje.
Inderdaad, hij staat op MP, ik zoek een passend voorwiel. Liefst aerospoke oid, tis nu al zo'n enorme pussymagnet, zo'n voorwiel kan er ook nog wel bij.
Wanneer gaan we elkaars fiets aanschouwen?
pussy-magnet: Petra op mijn fiets!
ok, vamiddag ergens in het centrum ofzo? Nu nog bewolkt, zometeen zon! Moet nog even aan de Colnago sleutelen, dus dikke kans dat ik met de Schauff kom....Tjeu81 schreef:Hel ja, daar heb ik wel zin an! Als het maar niet a.s. vrijdag is... Het weer is er nu ook perfect voor. Lange nachten!
le danne schreef:Jongens is het bijna niet eens tijd om samen te komen en een ritje te doen ?
Een FRIDAY NIGHT GATHERING !!! ?