Zomer op de baan in Amsterdam
Moderators:JJ, Beheerders
Jeeeuj! Het kan dit jaar, voor iedereen die de plankies niet kan missen:

WAT JE MOEDER?! // www.singlespeed.nl/forum // touch the SKY.... give them HELL
- didadunlop

damn dat is nog eens veel snelheid meenemen bovenin.......

ik moet nog een beetje trainen maar JJ schijnt al aardig in de buurt te komen

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Waar baseer jij dat op? Waar rij jij eigenlijk? Wij zijn afgelopen Dinsdag maar eens in sloten wezen kijken, aangezien Apeldoorn dicht was. Sfeervolle baan, ook smal en kort. Apart!mek~prut schreef:ik moet nog een beetje trainen maar JJ schijnt al aardig in de buurt te komen
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Ik baseer het twee dingen:
1) je materiaal
2) roddels op fora
Nou kan niet missen zou ik zeggen
Ik rij dus op dat knusse kleine baantje in Adam. Deze week dan niet want zo ziek als een hond maar anders wel. Meest aparte aan die baan zin de stukken bovenin, daar lijken de plankjes wat vreemd te liggen waardoor er een gevoel ontstaat dat je fiets niet spoort. Serieus wennen als je daar met 50 langs de boarding naar boven ramt voor een vliegend rondje.
We missen trouwens 50 meter tov Apeldoorn als ik me niet vergis (200 tov 250) maar f het nou in de bochten zit of in de rechte stukken....
1) je materiaal
2) roddels op fora
Nou kan niet missen zou ik zeggen

Ik rij dus op dat knusse kleine baantje in Adam. Deze week dan niet want zo ziek als een hond maar anders wel. Meest aparte aan die baan zin de stukken bovenin, daar lijken de plankjes wat vreemd te liggen waardoor er een gevoel ontstaat dat je fiets niet spoort. Serieus wennen als je daar met 50 langs de boarding naar boven ramt voor een vliegend rondje.
We missen trouwens 50 meter tov Apeldoorn als ik me niet vergis (200 tov 250) maar f het nou in de bochten zit of in de rechte stukken....

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Haha, iedereen kan dik materiaal kopen, en wat ze op fora zeggen moet je niet allemaal geloven 
Ik denk dat we nog wel een keer naar Sloten komen, vond het er leuk!
Ik denk dat de hele baan iets kleiner geschaald is. De Bochten zijn korter en de rechte stukken ook.
JJ

Ik denk dat we nog wel een keer naar Sloten komen, vond het er leuk!
Ik denk dat de hele baan iets kleiner geschaald is. De Bochten zijn korter en de rechte stukken ook.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
drop a line als je gaat, gezellig 

volgende week? de Eendaagse van Alkmaar !!
http://www.singlespeed.nl/forum/index.php?topic=326.0
http://www.singlespeed.nl/forum/index.php?topic=326.0
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst