FIXXXED AMSTERDAM
Moderators:JJ, Beheerders
-
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
-
Dat was gezellig! Goede opkomst van ongeveer 15 mensen, en er waren genoeg biertjes. Veel nieuwe gezichten! Jammer genoeg geen pindakaas of mayonaise!
Eerst een beetje chillen, kennismaken, trackstands, skids en tricks en vervolgens ben ik afgehaakt terwijl de rest richting cafe Struik knalde. Ben benieuwd hoe het is afgelopen...
Hoop op meer van zulke avonden deze zomer!
@Roodbaard; viel spass in Berlin!
I'm looking forward to see Duda's pictures!
Eerst een beetje chillen, kennismaken, trackstands, skids en tricks en vervolgens ben ik afgehaakt terwijl de rest richting cafe Struik knalde. Ben benieuwd hoe het is afgelopen...
Hoop op meer van zulke avonden deze zomer!
@Roodbaard; viel spass in Berlin!
I'm looking forward to see Duda's pictures!
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
-
Uiteindelijk heb ik me thuis maar ingesmeerd met pindakaas en ben daarna in een badje mayonaise gaan liggen. 
@Janus: Voor klachten kunt u contact opnemen met de programmeur tijdens werktijden.
En nu wil ik foto's zien!
Iemand die zin heeft om zaterdag of zondag een stuk te fietsen?

@Janus: Voor klachten kunt u contact opnemen met de programmeur tijdens werktijden.
En nu wil ik foto's zien!
Iemand die zin heeft om zaterdag of zondag een stuk te fietsen?
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!
it was great!! zoals iedereen zegt, de opkomst was echt mega haha! dat vond was echt heel cool! gezellige boel ook, lekker gefietst en lekker truucjes gedaan!! snel wel weer hoor
en over 'snel' gesproken, mooi fietsje janus!!
en vind wel jammer dat het hele pindakaas en mayonaise ding heb gemist..volgende keer moet het er wel van komen hoor!
en nu wil ik fotoos zien haha!

en vind wel jammer dat het hele pindakaas en mayonaise ding heb gemist..volgende keer moet het er wel van komen hoor!
en nu wil ik fotoos zien haha!
Amsterdam fixxxed!!!
-
Hey guys! Was gezellig gisteren! Leuk om eindelijk fellow fixed riders van Amsterdam te ontmoeten. Snel weer hangen en rijden!
Ik heb onze rit proberen samen te vatten in een filmpje van 10 mins. Staat er in HD op dus enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=CB1ziA6b-Ks
Die boze oude toeterende vent in zijn BMW coupe met zijn opmerking: "Wil je dood ofzo!?? Zonder licht fietsen!!" TOOOOOEEET TOOOEEET TOOOEEET, was wel het hoogtepunt van de rit. Jammer dat de ruist zijn uitspraak overstemt...
Anyway, tot snel!
(Zaterdag en zondag ben ik in Rotterdam dus rij ik dit weekend daar met een vriendin van mij).
Ik heb onze rit proberen samen te vatten in een filmpje van 10 mins. Staat er in HD op dus enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=CB1ziA6b-Ks
Die boze oude toeterende vent in zijn BMW coupe met zijn opmerking: "Wil je dood ofzo!?? Zonder licht fietsen!!" TOOOOOEEET TOOOEEET TOOOEEET, was wel het hoogtepunt van de rit. Jammer dat de ruist zijn uitspraak overstemt...
Anyway, tot snel!
(Zaterdag en zondag ben ik in Rotterdam dus rij ik dit weekend daar met een vriendin van mij).
If it ain't FiXeD it's broken!
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
-
-
And without the use of Photoshop!pier schreef:once again really beautifull pictures! Like the style of ligthning and colors!
You can even make Captain Redbeard look nice!

Photo's are really nice Duda. I really enjoyed the evening. Can't wait for next week!
Enne Roodbaard, veel plezier in Berlijn man! Damn, wat ben ik jaloers!
Enne Big up voor onze man uit Purmerend!
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!
-
-
Duda! Those are some awesome pics! Thanks for bringing that high-tech pro camera flash gadget with you to the meeting yesterday.
Gisteren hadden we het over dat er animo was voor een centraal forum voor Amsterdam. Ik heb er vandaag werk van gemaakt en is deze online. Als je even op http://www.amsterdamfixedgear.nl klikt dan zit je er.
Handig om af te spreken, plannen etc. We zien elkaar hopelijk snel weer!
PS. Het is SammY en geen Sammie
Gisteren hadden we het over dat er animo was voor een centraal forum voor Amsterdam. Ik heb er vandaag werk van gemaakt en is deze online. Als je even op http://www.amsterdamfixedgear.nl klikt dan zit je er.
Handig om af te spreken, plannen etc. We zien elkaar hopelijk snel weer!
PS. Het is SammY en geen Sammie

If it ain't FiXeD it's broken!