Fixies doorgedrongen tot het Nos journaal
Moderators:JJ, Beheerders
zag net een glimp van het 20:00 uurjournaal waarbij er ewrd gemeld dat er vanavond bij het nieuws op 3 een item over fixies is, zag er wel kek uit het korte item van filip...
- G.A. Kalwij
NOS journaal
http://player.omroep.nl/?aflID=4329874 vanaf 24:10..
Leuk stukkie.. hoop drukte om niks?!?!
Gaan ze weer moeilijk doen over geen remmen etc.. ach de helft van de fietsers op normale fietsen kunnen al nie fietsen!! Laat de rest dan ook lekker hun ding doen !
Guido
Leuk stukkie.. hoop drukte om niks?!?!
Gaan ze weer moeilijk doen over geen remmen etc.. ach de helft van de fietsers op normale fietsen kunnen al nie fietsen!! Laat de rest dan ook lekker hun ding doen !
Guido
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
Is de komkommer oogst al begonnen? Ondanks dat Tjeerd en Vincent het leuk brachten vond ik het een wat matte reportage, maar aan de andere kant komen we als fixed rijders redelijk goed weg. Heb geen negatief oordeel kunnen ontdekken. Of de politie moet vanaf nu op scherp staan om ons te beboeten.
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!
- sunaj-janus
- Contacteer:
Hier de directe link: http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... :5-520185/
Inderdaad niet zo'n boeiende reportage, maar wel leuk!
Inderdaad niet zo'n boeiende reportage, maar wel leuk!

-
Tja wat moet ik nu zeggen......
Ik vond het k*t maar had dat ook wel verwacht. Nu heb ik een beetje ervaring met die gasten van t.v. en weet dat ze een paar dingen graag willen horen. En dat zijn (volgorde is niet belangrijk), "gek in de kop", "geen remmen", "gevaarlijk" en "illegaal". Vincent en ik hebben die begrippen dan ook vermeden en geprobeerd te laten zien dat het ook gewoon leuk kan zijn, fixed rijden. Maar ja na bijna 4 uur filmen en 23 rondjes achteruit die wel goed gingen
En een leipe Amsterdammer die wel gek in de kop is (sorry Sander) komt er dit uit in 90 seconden.
Anyway ik heb het natuurlijk wel even geript en op youtube geflikkerd en laten starten op het juiste punt. Natuurlijk te zien op de FUCCIT!
p.s. Bang zijn om nu een bekeuring te krijgen ben ik niet er zijn wel ergere en langere uitzendingen op tv geweest. En in die korte tijd dat ik nu fixed rij ben ik nog nooit aangesproken of bekeurd door meneer de politieagent.
Ik vond het k*t maar had dat ook wel verwacht. Nu heb ik een beetje ervaring met die gasten van t.v. en weet dat ze een paar dingen graag willen horen. En dat zijn (volgorde is niet belangrijk), "gek in de kop", "geen remmen", "gevaarlijk" en "illegaal". Vincent en ik hebben die begrippen dan ook vermeden en geprobeerd te laten zien dat het ook gewoon leuk kan zijn, fixed rijden. Maar ja na bijna 4 uur filmen en 23 rondjes achteruit die wel goed gingen

Anyway ik heb het natuurlijk wel even geript en op youtube geflikkerd en laten starten op het juiste punt. Natuurlijk te zien op de FUCCIT!
p.s. Bang zijn om nu een bekeuring te krijgen ben ik niet er zijn wel ergere en langere uitzendingen op tv geweest. En in die korte tijd dat ik nu fixed rij ben ik nog nooit aangesproken of bekeurd door meneer de politieagent.