FIXXXED AMSTERDAM

Fietsen met een vast verzet. In samenwerking met singlespeed.nl

Moderators:JJ, Beheerders

Plaats reactie
FrankTheTank

Bericht door FrankTheTank » za mei 23, 2009 4:08 pm

Im going to shoot some pictures with a friend tonight, after 22.00, prob around museum aswell, iil update later on

duda
Contacteer:

Bericht door duda » za mei 23, 2009 4:57 pm

Here are pictures from yesterday's Friday Night Fixed Ride in Rotterdam, enjoy!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

FrankTheTank

Bericht door FrankTheTank » za mei 23, 2009 7:04 pm

Sick pics, I need a working flash :(!
No moneys

Malle T
Contacteer:

Bericht door Malle T » za mei 23, 2009 8:29 pm

Whaaaaa, vet cool Rotterdam aan het polo geslagen. Tjeu zelfs een dicht voorwiel. Was het niet voor niks elke keer die mallets meezeulen.

pier

Bericht door pier » zo mei 24, 2009 10:45 am

really beautifull pics duda!

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » zo mei 24, 2009 1:33 pm

Very nice pics indeed... some are a little over-exposed, but nevertheless, supernice pics!
Thanks for coming out to Rotterdam and for the pics.. You're welcome any time!
That goes for all of you by the way!
@Malle, Ja man! We hebben zelfs het wiel dat Tjeu heeft als "RFG Polo Team" wiel gebombardeerd en we hebben alle discs ingeslagen. Weet niet precies hoeveel,maar we hebben volgens mij wel 2 teams, waarvan er minstens 1 team allemaal het kinky voorwiel hebben... Ik zeg... RFG X FUCCIT Alleycat organiseren in R'dam met voorafgaand polo/tricks/chill sessie en een dikke BBQ sessie afterwards in het park! Who's up???
M*therfuckers I'm ill!...not sick, no I'm ok, but my bike's sick!

Shame

Bericht door Shame » zo mei 24, 2009 4:09 pm

Up up up!! Klinkt als een goed idee Roy

straightedgepat

Bericht door straightedgepat » zo mei 24, 2009 6:53 pm

bump!

iets te vlug met promoten!
Laatst gewijzigd door straightedgepat op ma mei 25, 2009 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

sedatif

Bericht door sedatif » zo mei 24, 2009 8:20 pm

ze moeten verdomme engels leren typen, staat barstesvol met fouten.

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » zo mei 24, 2009 8:42 pm

By the way, Duda...
I just read a little more pages back in time and saw you're bike got nicked! That's shit man! I'll make a post on the RFG website so that people can keep their eyes open for it.. you never know!

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » zo mei 24, 2009 8:49 pm

sedatif schreef:ze moeten verdomme engels leren typen, staat barstesvol met fouten.
Gaat dat over die Pristine website toevallig?

pier

Bericht door pier » zo mei 24, 2009 8:50 pm

Ik wil niet klinken als een ouwe zeurpiet, meesten weten volgens mij wel hoe ik er over denk;)
morgen is het een jaar geleden dat dit topic geopend werd.
bijna 54000 keer is het topic bekeken.
Ik heb het gevoel dat er meer gepraat wordt op dit forum dan dat er gefietst wordt.
Mee eens of oneens? Ans what can we do about it?
Wel een goed initiatief pristine fixed gear.

010fixedgear
Contacteer:

Bericht door 010fixedgear » zo mei 24, 2009 9:06 pm

@ Pier.... Fucking hell! Ik dacht het en jij zegt het....
Van iedereen uit Amsterdam (die ik persoonlijk ken) ben jij de enige samen met Daniel die ik buiten Amsterdam heb zien gaan om te gaan fietsen. Ik hoop echt dat jullie jullie shit organised gaan krijgen man... Wordt wel tijd toch! Zijn genoeg mensen die fietsen volgens mij! Als jij nou eens het voortouw neemt ouwe? ;-)

Daar hebben jullie helemaal geen Pristine fixed gear website of website in general voor nodig. Alleen wat dedication! Ik kreeg net een mailtje van gasten die vanuit Stockholm naar Barca aan het fietsen zijn nu, fixed that is.... en morgen door nederland komen en speciaal omfietsen om in rotterdam te komen fietsen en een biertje te komen drinken.. hahaha... talking about dedication...

By the way, Pristine,goed initiatief... dat moet nog even blijken denk ik...
Zolang er fietsen worden geshowed alszijnde gebouwd door hun, terwijl die rechtstreeks van de Bricklane Bikes website komen :oops: heb ik er nog mijn twijfels over. Het idee is wellicht goed, ik ben benieuwd naar de uitvoering...
Blijf voorlopig nog even Rotterdams nuchter ..... Hoest met de arm trouwens? Ga je nog wel naar Berlijn?

pier

Bericht door pier » zo mei 24, 2009 10:14 pm

weet je ik hoef niet eens per se een winkel, het inititief is gewoon positief.
En over het voortouw nemen/dedication; Ik/daniel hebben meerdere keren afgesproken, mensen uitgenodigd etc om ergens naar toe te gaan be it utrecht, rotjeknor of wat dan ook. Of er was geen/weinig belangstelling of er werd afgezegd. Met uitzondering van de donderdagen dat er wel gereden werd en die 2 zondagen; er waren geen of een enkel persoon. Ik vind dat gewoon jammer.

Arm is nog niet in orde, kan hem beetje gebruiken, maar geen kracht zetten, dus ook nog niet fietsen. 4 juni worden er weer fotos gemaakt. Dus geen berlijn, jammerlijk. Geen zin om daar naar toe te gaan zonder fiets.

Fresh Jehl

Bericht door Fresh Jehl » zo mei 24, 2009 11:09 pm

@pier (en de rest): Ik begrijp heel goed wat je bedoeld en ja ook ik zou graag willen binnen Amsterdam wat b.v. een Rotterdam, Eindhoven en Arnhem wel hebben. Ik denk dat zowel pier als de kapitein al genoeg iniatief hebben genomen en daarvoor mijn dank. En hey, ik ga mezelf niet lopen ophemelen door te zeggen dat ik er altijd voor ga. De drang is er wel, de motivatie ook, maar ik begin net en (das geen excuus) mijn werk zit niet altijd mee.

Sinds ik fixed rij, rij iedere dag op mijn fixie (sterker nog, tis de enige fiets die ik bezit) en als er genoeg animo voor is om op zondag of op donderdag met een aantal binnen Amsterdam een stuk te fietsen, dan ben ik er echt wel voor in. (en met animo bedoel ik, dat het al één persoon kan zijn) Ik zie zat fixies rijden binnen de ring, dus ergens leeft het wel binnen het Amsterdamse en ik weet van zeker van een aantal personen dat ze vaker willen rijden en willen hangen en voel de dediacation bij hen ook wel.

Wat ik zeggen wil, is dat we niet te afhankelijk moeten zijn en te graag moeten willen en dit forum moeten gebruiken voor degene die wel op bepaalde dagen kunnen en willen rijden. Kan of wil je niet, ook prima! Kan en wil je wel, dan knallen we toch met een aantal binnen of ver buiten de ring! Maar die shit moet groeien en valt niet te forceren, hoe tof het ook kan zijn om binnen Amsterdam eenzelfde soort van saamhorigheid te kunnen opbouwen. Ik heb daar geen winkel voor nodig, alhoewel dat iniatief al mijn support krijgt.

Sterker nog, ik heb het idee dat we heel langzaam groeiende zijn en dat het gewoon zijn tijd nodig heeft. dusse.......:arms:
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!

TIthomas

Bericht door TIthomas » ma mei 25, 2009 11:11 am

helemaal mee eens Pier, ik post misschien niet heel veel maar ik kan wel zeggen dat ik echt veel rij! Maar niet iedereen heeft altijd zin in alleen maar meetings e.d. Zolang mensen plezier hebben op een fiets is t allemaal oke....Wil best keertje naar adam komen om een mooi stukje te fietsen, wel benieuwd of de scene gaat om t imago of om t fietsen...

Pier, 15 augustus alleycat utrecht (verjaardag Andy) kan je dan alweer rijden denk je? en wel al een nieuwe voorvork gescoord?

Donderdag misschien tijd om een rondje Adam te rijden iemand?

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma mei 25, 2009 12:07 pm

Die Gijs van Pristine komt oorspronkelijk van hier uit het dorp. Maat van me van WAAAAYYY back (samen op de middelbare school etc).
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

Burnhard

Bericht door Burnhard » ma mei 25, 2009 1:36 pm

sedatif schreef:ze moeten verdomme engels leren typen, staat barstesvol met fouten.
helemaal mee eens!
en ze gaan gezond voedsel serveren, welke vegetarisch zou betekenen??
wat een onzin!!
leer koken!! :)
The essence of being human is being able to direct your own life!

TF

Bericht door TF » ma mei 25, 2009 1:49 pm

Ik vind het hoogtijd voor een tweede Elfstegentocht in Leiden.

Gewoon omdat dat vorige keer ook leuk was, toen dit topic nog niet bestond ofzo.

U bent allen welkom, gil voor animo, hou ik jullie op de hoogte!
If you're a gangster... what are you doing in show business?

TF

Bericht door TF » ma mei 25, 2009 2:00 pm

Pepe

Bericht door Pepe » ma mei 25, 2009 2:11 pm

wow, pics zien er nice uit van de 010! damn! Zag je ook vandaag fietsen Duda, op de dam! Je werd net achterna gereden door Tiq en Rob met hun RIH's!

helaas moet ik zeggen dat ik ook niet altijd van de partij ben, en dat kan soms ook niet, en dat is best jammer...

waar we hadden (een tijd geleden) afgesproken deze week nog te gaan fietsen! Who's is nog in?? of anders meeten met de roffa? oh shit pinksterren...eeuh..of anderes EHV?

I'm up for the ride!

En @ pier: echt balen dat je het nog steeds niet zo goed kan gebruiken...veel beterschap man!
Amsterdam fixxxed!!!

Malle T
Contacteer:

Bericht door Malle T » ma mei 25, 2009 5:14 pm

010fixedgear schreef:. Ik zeg... RFG X FUCCIT Alleycat organiseren in R'dam met voorafgaand polo/tricks/chill sessie en een dikke BBQ sessie afterwards in het park! Who's up???
Je weet toch.....
Vince en ik zullen er zeker zijn!

TF

Bericht door TF » ma mei 25, 2009 5:37 pm

Malle T schreef:
010fixedgear schreef:. Ik zeg... RFG X FUCCIT Alleycat organiseren in R'dam met voorafgaand polo/tricks/chill sessie en een dikke BBQ sessie afterwards in het park! Who's up???
Je weet toch.....
Vince en ik zullen er zeker zijn!
Ik en mijn onstilbare honger komen ook!

Euhh welk weekend? En wat voor vlees moet ik meenemen?

Lastorg

Bericht door Lastorg » ma mei 25, 2009 9:50 pm

Mocht er donderdag @ amsterdam gereden worden, I'm in!

Pepe

Bericht door Pepe » ma mei 25, 2009 10:19 pm

Yep thursday!! Lets go for a ride!! Whos in?
Amsterdam fixxxed!!!

Plaats reactie