idd iets te kort of te vaak te hard aangedraaid.blix schreef:Ik ga het niet halen.
Kom er net achter dat mijn crank haast niet meer beweegt. Echt geen idee wat er nu weer mis mee is, godsamme.
Lol. Toch echt een andere bottombracket nodig.
FIXXXED AMSTERDAM
Moderators:JJ, Beheerders
- didadunlop
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Yep, de MTB/Singlespeed tak van DP komt ook haar liefde tonen, komen en bloc jullie kant op. Zou leuk zijn om de gezichten uit dit topic eens te leren kennenMalle T schreef:En dan natuurlijk wel weer naar de Annick van Hardeveld alleycat komen om de liefde te tonen.

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
-
Auw Janus, klinkt pijnlijk, veel schade aan je fiets?
@Blix: De zwart/rode for sure!
Als ik vanavond ga, wordt dat ook pas na 21:00. We hebben trouwens een nieuwe spot, het pleintje voor het Olympisch Stadion, goede verlichting, lekker glad om te skidden, heerlijk om te hangen, maar geen bier in de buurt te verkrijgen. Vanessa en ik zijn een dik half uur op bier missie gegaan en uiteindelijk een veel te duur 6 packje gescoord.
@Blix: De zwart/rode for sure!
Als ik vanavond ga, wordt dat ook pas na 21:00. We hebben trouwens een nieuwe spot, het pleintje voor het Olympisch Stadion, goede verlichting, lekker glad om te skidden, heerlijk om te hangen, maar geen bier in de buurt te verkrijgen. Vanessa en ik zijn een dik half uur op bier missie gegaan en uiteindelijk een veel te duur 6 packje gescoord.
AMSTERDAM FIXXXED WEST SIDE!
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
-
- sunaj-janus
- Contacteer:
-
Goed pleintje om te polo'en wellicht!Fresh Jehl schreef: We hebben trouwens een nieuwe spot, het pleintje voor het Olympisch Stadion, goede verlichting, lekker glad om te skidden, heerlijk om te hangen, maar geen bier in de buurt te verkrijgen. Vanessa en ik zijn een dik half uur op bier missie gegaan en uiteindelijk een veel te duur 6 packje gescoord.
En bier moet inderdaad voor 22.00 uur gehaald worden bij de appie op stadionweg, anders is het te duur bier bij ome Jaap!
@Blix: De zwart/rode!
||Vanessa||
"Maybe this world is another planets hell....."
-
-
-
-
Amsterdam Fixxxed Flickr Group
Heb de foto's die met mijn camera zijn gemaakt erop gezet. De foto's van eerdere ritjes kunnen er nog bij gezet worden.
Heb de foto's die met mijn camera zijn gemaakt erop gezet. De foto's van eerdere ritjes kunnen er nog bij gezet worden.
||Vanessa||