Fixed Gallery
Moderators:JJ, Beheerders
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Shit, deze had ik even gemist, ziet er erg sjiek uit!!The Bassenator schreef:Ziet er heel erg vet uit, dgmtc! En die laatste opmerking kan ik me ook wel in vinden...dgmtc schreef:
Nu heb ik wel even genoeg fietsen.
Jammer idd van al die nokken, zoiets fixed specifiek zou waanzinnig zijn.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
jaaaa!^oZ schreef:
die heb ik onlangs ergens anders ook al gezien.
moest daar onmiddelijk aan denken toen ik gisteren de aflevering van southpark zag die over "IT" ging... voor de mensen die hem niet gezien hebben, "IT" is een revolutionair transport middel uit southpark met wel zeer speciale besturing

hier een beeld van de "IT":

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Zo'n ding hebben vrienden van mij in het echt
Zo revolutionair is ie dus niet 
Oh my god...
JJ

Oh my god...
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
je moet de bewegende beelden zienJJ schreef:Zo'n ding hebben vrienden van mij in het echtZo revolutionair is ie dus niet
Oh my god...
JJ

ik kan alleen de spaanse versie vinden...
http://www.youtube.com/watch?v=vSp_U0-bD84
post dit maar in de gallery, ben net bij een oud fietsenwinkeltje 2 speciale dingen tegengekomen en heb eventjes advies nodig....Ik ga natuurlijk niet vertellen welk winkeltje!
1: een mercian komplete wegfiets (1967) nog in originele en rijdbare staat, frame heeft uitgebreid bewerkte lugs, in 2 kleuren gespoten en ziet er nog perfect uit!
2: een toyo???? baanframe + fork + stuur/stuurpen + crank + tandwielen en blokkenketting!
advies hoe ik die spullen van m los kan peuteren? en hoeveel geld moet ik uit gaan geven?
p.s. zal wel even zien of ik foto's bij m mag nemen, zo ja dan ga ik even posten!
p.p.s. hij heeft vooral emotionele band met de spullen, geloof niet dat hij door heeft dat t iets waard is....
1: een mercian komplete wegfiets (1967) nog in originele en rijdbare staat, frame heeft uitgebreid bewerkte lugs, in 2 kleuren gespoten en ziet er nog perfect uit!
2: een toyo???? baanframe + fork + stuur/stuurpen + crank + tandwielen en blokkenketting!
advies hoe ik die spullen van m los kan peuteren? en hoeveel geld moet ik uit gaan geven?
p.s. zal wel even zien of ik foto's bij m mag nemen, zo ja dan ga ik even posten!
p.p.s. hij heeft vooral emotionele band met de spullen, geloof niet dat hij door heeft dat t iets waard is....
- didadunlop
http://allsp.com/l.php?id=e76dgmtc schreef:je moet de bewegende beelden zienJJ schreef:Zo'n ding hebben vrienden van mij in het echtZo revolutionair is ie dus niet
Oh my god...
JJ![]()
ik kan alleen de spaanse versie vinden...
http://www.youtube.com/watch?v=vSp_U0-bD84
volledige engelse versie

Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
Fred Hoogland aka Springfield in Haarlem??TIthomas schreef:post dit maar in de gallery, ben net bij een oud fietsenwinkeltje 2 speciale dingen tegengekomen en heb eventjes advies nodig....Ik ga natuurlijk niet vertellen welk winkeltje!
Maar wat ga je er mee doen dan. Naast het feit dat er een blokkenketting en dus waarschijnlijk cranks met een spies opzitten zijn die dingen zo slap als iets.