Specialized Camber 2014

Toon hier je fiets! Ook voor je nieuwe project in opbouw. (s.v.p. één onderwerp per fiets).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Treepy
Specialized Camber 2014

Bericht door Treepy » vr nov 01, 2013 10:20 pm

Afgelopen Maart heb ik een Specialized camber carbon gekocht, hier en daar wat upgrades gedaan maar verder stock. Begin september heb ik hem van de route in belgie afgestuurd en sindsdien was het frame niet meer te vertrouwen. Er zat een scheur in de onderbuis.
Na contact met Specialized kreeg ik crash-replacement aangeboden. En zou er een 2014 expert frame opgestuurd worden. Dinsdag was dan eindelijk het bericht dat hij bij de lbs binnen was.
Vandaag vrij genomen en lekker bij hun in de werkplaats, met alle gemakken voorzien, in elkaar gesleuteld onder hun toezocht. Ik heb nog nooit een frame opgebouwd, dus dit was een mooi leer. Het viel me nog mee eerlijk gezegd!

Eigenlijk is het dus gewoon een 2014 frame in een 2013 jasje.
De upgrades zijn:
slx shifters -> xt shifters
dropperpen
180/160 schijven ->203/180 schijven

Wat ik nog wil veranderen, aangezien rood nu niet echt mooi meer staat bij het blauwe, is een ander stuur en roval trail wielset.

Hier wat foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verder detail foto's komen zsm
Greetz,
Treepy

Life begins where your comfortzone ends!

Treepy

Bericht door Treepy » di nov 05, 2013 6:24 pm

Vandaag gebeld door de lbs, de chainstayprotector met geintegreerde chainguide is ook binnen dus die eerdags ophalen. Dan is mn fietsje ook zoals ik hem ooit wilden. Vant voorjaar nieuw velgsetje en nieuw stuur en dan issie af :o
Greetz,
Treepy

Life begins where your comfortzone ends!

Plaats reactie