uzzi
Moderator:Beheerders
-
Mijn Uzzi;-) Rij er sinds augustus 2012 mee, en vind het een super ding.
Er zit nu nog een triple voor op, zodat t ding ook omhoog te huffen valt, maar met z'n 15,5 kg blijft dat lomp natuurlijk.
Rustig aan veranderen er her en der wat dingetjes, bijv. sram XO remmen gaan plaats maken voor hope en misschien nog ff een luchtdemper erbij.
Er zit nu nog een triple voor op, zodat t ding ook omhoog te huffen valt, maar met z'n 15,5 kg blijft dat lomp natuurlijk.
Rustig aan veranderen er her en der wat dingetjes, bijv. sram XO remmen gaan plaats maken voor hope en misschien nog ff een luchtdemper erbij.
Laatst gewijzigd door racingralph op ma mar 30, 2015 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
maar dat geeft helemaal niet erg...
-

Kleine aanpassing gemaakt; hammerschmidt in plaats van xtr cranck, en nieuwe 142 x12 dropouts gemonteerd icm hope hoops wiel. Resultaat is echt een stijver aanvoelende fiets.

Laatst gewijzigd door racingralph op ma sep 02, 2013 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
-
Uzzi wat aangepast;
Vivid air vervangt de double barrel ivm gewicht.
Race Face narrowwide 32 tands op slx crank vervangt Hammerschmidt.
XTR deraileur met clutch
KMC sl10 gold ketting
XT 11-36 casette
XT ice tech remmen vervangen de XO set.
Carbon stuurtje vervangt boobar.
Schwalbe rocket ron protection 2,4 achterop
Continental mountainking 2,4 met black chili compound voorop (daar had ik spijt van, wat een rukrubber is dat...)dus terug naar de ardents;-)
Staat nu met de maxxis banden op 15,2 kg in plaats van 17,8en is alleen maar beter geworden qua rijden. Ik twijvel nog over een 40 tands tandwiel achter, eigenlijk trapt ie prima omhoog hier in de ardennen met dit verzet.
De achterbrug was gescheurd en een half jaar terug netjes gelast. Dat houd het prima en 800 euro voor een nieuwe brug gaat nergens over... Dan haal ik wel een ander frame..
De Uzzi blijft een heerlijke rambak!

Vivid air vervangt de double barrel ivm gewicht.
Race Face narrowwide 32 tands op slx crank vervangt Hammerschmidt.
XTR deraileur met clutch
KMC sl10 gold ketting
XT 11-36 casette
XT ice tech remmen vervangen de XO set.
Carbon stuurtje vervangt boobar.
Schwalbe rocket ron protection 2,4 achterop
Continental mountainking 2,4 met black chili compound voorop (daar had ik spijt van, wat een rukrubber is dat...)dus terug naar de ardents;-)
Staat nu met de maxxis banden op 15,2 kg in plaats van 17,8en is alleen maar beter geworden qua rijden. Ik twijvel nog over een 40 tands tandwiel achter, eigenlijk trapt ie prima omhoog hier in de ardennen met dit verzet.
De achterbrug was gescheurd en een half jaar terug netjes gelast. Dat houd het prima en 800 euro voor een nieuwe brug gaat nergens over... Dan haal ik wel een ander frame..

De Uzzi blijft een heerlijke rambak!

-