Frame weer goed:

Oude schroefdraad:

Nieuwe schroefdraad:

Frame tot de laatste bout uit elkaar geschroefd en weer opbouwen:

Wordt wel weer wat.
Fiets wordt weer verkocht wanneer die weer top is, dus liefhebbers kunnen zich melden.
Moderator:Beheerders
Dat vroeg ik me ook af. Aan de andere kant weet je bij Reset zeker dat ze weten wat ze doen, veel Nederlandse winkels zou ik niet met een frees of iets anders scherps bij mijn Tonic (of Nicolai als ik die had) in de buurt laten komen.illuminatastigmata schreef:Had een gerenomeerde/fatsoenlijke/kundige LBS met een degelijke frees dit niet ook kunnen repareren?
Of kunnen ze bij Reset meer met een draadtap,zoals materiaal tevoorschijn toveren?
Desalniettemin.....mooi frame!
Voor de duidelijkheid, het was niet alleen opnieuw tappen...was al de grootste maat bottombracket, dus er is ook een nieuw stuk ingezet.de lachende derde schreef:Dat vroeg ik me ook af. Aan de andere kant weet je bij Reset zeker dat ze weten wat ze doen, veel Nederlandse winkels zou ik niet met een frees of iets anders scherps bij mijn Tonic (of Nicolai als ik die had) in de buurt laten komen.illuminatastigmata schreef:Had een gerenomeerde/fatsoenlijke/kundige LBS met een degelijke frees dit niet ook kunnen repareren?
Of kunnen ze bij Reset meer met een draadtap,zoals materiaal tevoorschijn toveren?
Desalniettemin.....mooi frame!
frame heeft hij bij ons in de winkel nog even laten zien, was een helicoil in gedraaid inderdaadde lachende derde schreef:Ok vandaar. Hoe hebben ze het eigenlijk gedaan, met een helicoil of zo?
Geen Duits spreken en niet kunnen fotograveren.....wat volgt nog meer.remmie_dirt schreef:frame heeft hij bij ons in de winkel nog even laten zien, was een helicoil in gedraaid inderdaadde lachende derde schreef:Ok vandaar. Hoe hebben ze het eigenlijk gedaan, met een helicoil of zo?Netjes gedaan al zeg ik het zelf, op de foto is de afwerking niet zo goed te zien jammer genoeg...