Tja, ik kon het niet laten, carbon SC V10......
Moderator:Beheerders
-
Ik heb de Formula r1x met 180 mm rotors, zijn nog niet eens de echte dh remmen van formula zoals de the one. En deze hebben al genoeg power. Ik weeg dan met gear ook maar 66 kg ofzo.Christiaan schreef:Grammenjacht, en met mijn 72kg met gear moeten de 180mm schijvne het zeker houden, spaken idd ivm gewicht, en binnebanden omdat tubeless maken met deze velgen me tevee lgedoe is, hahahaHeckler schreef:Heel dik, altijd weer een plaatje, ik vind deze een van je mooiere creaties.
Een paar opvallende keuzes voor een DH bak:
180mm rotors
Tubes en dan ook nog Extralite
Aero spaken
Verhaal erbij? Of gewoon op grammenjacht?
Enjoy!!
Life begins at the end of your comfortzone.
Idd mijn R1's hebben ook al genoeg remkracht voor mijn gewicht voor DH.Tuup J schreef:Ik heb de Formula r1x met 180 mm rotors, zijn nog niet eens de echte dh remmen van formula zoals de the one. En deze hebben al genoeg power. Ik weeg dan met gear ook maar 66 kg ofzo.Christiaan schreef:Grammenjacht, en met mijn 72kg met gear moeten de 180mm schijvne het zeker houden, spaken idd ivm gewicht, en binnebanden omdat tubeless maken met deze velgen me tevee lgedoe is, hahahaHeckler schreef:Heel dik, altijd weer een plaatje, ik vind deze een van je mooiere creaties.
180mm rotors
Aero spaken
Enjoy!!
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Voor winterberg is 180mm meer dan voldoende hahaChristiaan schreef:Grammenjacht, en met mijn 72kg met gear moeten de 180mm schijvne het zeker houden, spaken idd ivm gewicht, en binnebanden omdat tubeless maken met deze velgen me tevee lgedoe is, hahahaHeckler schreef:Heel dik, altijd weer een plaatje, ik vind deze een van je mooiere creaties.
180mm rotors
Aero spaken
Enjoy!!
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Kom net terug van een weekje vakantie in Val di Sole. Oa de WC daar gezien. Ook de track deels gelopen. Daar wil je niet rijden met AM wieltjes en 180mm rotors en R1 remmen haha, maar goed, daar is deze bike niet voor gebouwd geloof ik.
De track WC track in Val di Sole is heeeel heftig.
Net als deze bike! Erg licht voor een DH bike.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
ja,..maar lg1 is zowat de stevigste...die heeft een bash...en mat een bashring kom je dan weer zwaarder uit..Chmod schreef:er zijn genoeg guides die een stuk lichter zijn dan de LG1 anders. MRP lopes SL, Weeze, carbocage,...Christiaan schreef:die is lelijk vind ikChmod schreef:LG1 vervangen door een Mozartt? Scheelt wel nog wat.
MRP komt nog met een G2 guide met Carbon backplate,deze zal lichter worden dan de LG1.mtb arno schreef:ja,..maar lg1 is zowat de stevigste...die heeft een bash...en mat een bashring kom je dan weer zwaarder uit..Chmod schreef:er zijn genoeg guides die een stuk lichter zijn dan de LG1 anders. MRP lopes SL, Weeze, carbocage,...Christiaan schreef: die is lelijk vind ik
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
- cyberhawk
- Contacteer:
erger als de mega ?Giant Anthem 3 schreef:Kom net terug van een weekje vakantie in Val di Sole. Oa de WC daar gezien. Ook de track deels gelopen. Daar wil je niet rijden met AM wieltjes en 180mm rotors en R1 remmen haha, maar goed, daar is deze bike niet voor gebouwd geloof ik.
Ik rijdt nu al van begin dit jaar met 180mm rotors en de formula r1x remmen. En die hebben allerlei soorten tracks gezien, van heavy, naar flowy, van kort tot 16km lang. Van steil, naar recht naar benedenGiant Anthem 3 schreef:Kom net terug van een weekje vakantie in Val di Sole. Oa de WC daar gezien. Ook de track deels gelopen. Daar wil je niet rijden met AM wieltjes en 180mm rotors en R1 remmen haha, maar goed, daar is deze bike niet voor gebouwd geloof ik.

En geloof me, die remmen houden het super uit!
Rem jij überhaupt wel eens?Tuup J schreef:Ik rijdt nu al van begin dit jaar met 180mm rotors en de formula r1x remmen. En die hebben allerlei soorten tracks gezien, van heavy, naar flowy, van kort tot 16km lang. Van steil, naar recht naar benedenGiant Anthem 3 schreef:Kom net terug van een weekje vakantie in Val di Sole. Oa de WC daar gezien. Ook de track deels gelopen. Daar wil je niet rijden met AM wieltjes en 180mm rotors en R1 remmen haha, maar goed, daar is deze bike niet voor gebouwd geloof ik.
Net als deze bike! Erg licht voor een DH bike..
Sjesusssssss.......

Haha, euhhh, bedankt zal ik maar zeggensherlock schreef:Rem jij überhaupt wel eens?Tuup J schreef:Ik rijdt nu al van begin dit jaar met 180mm rotors en de formula r1x remmen. En die hebben allerlei soorten tracks gezien, van heavy, naar flowy, van kort tot 16km lang. Van steil, naar recht naar benedenGiant Anthem 3 schreef:Kom net terug van een weekje vakantie in Val di Sole. Oa de WC daar gezien. Ook de track deels gelopen. Daar wil je niet rijden met AM wieltjes en 180mm rotors en R1 remmen haha, maar goed, daar is deze bike niet voor gebouwd geloof ik.
Net als deze bike! Erg licht voor een DH bike..
Sjesusssssss.......

-