Trek Session 10
Moderator:Beheerders
-
Rood gaat helemaal weg heb te veel rode afmontages gedaan,persoonlijk vindt ik saai aan het worden iedere keer dezelfde kleur te gebruiken.Zat te denken om hem helemaal zwart af te monteren of voor een hele grote deel zwart met een paar groene accenten erin.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Na bijna 2 weken van testen ben ik zeer tevreden over de session,veel beter dan mijn Giant Glory en ga ook sneller op de Trek dan op de Glory.In Bikepark hahnenklee heb ik mijn ronde tijd verbeterd met 13 seconden op de DH baan
,hellaas heeft mijn ZTR flow velg het niet overleeft en is tijdens het rijden gescheurt
.
In Semmering dag voor de 24 uurs race een nieuwe wiel laten herspaken met een nieuwe velg,deze is uit eindelijk veel sterker dan de ztr flow en niet zo gek veel zwaarder verder tijdens de race is mijn zadel naar de klote gegaan,kcnc geleider wieltje kapot,2 setjes kmc missing links doormidden gebroken en een kmc ketting doormidden dus redelijk wat matriele schade.
De huidige staat van de Session naar de 24 uurs DH,zijn maar een paar dingen veranderd aan de afmontage

Michelin rubber naast Maxxis banden,komt ook nog als goed is de Michelin WildGrip'R Descent 2.6'' erop maar die zijn nog niet binnen bij de lbs.

- Selle Italia SLR die de Tune zadel vervangt
- Mavic 721 velg achter uit eindelijk zal voor ook een 721 worden
- Mozartt Bashring maar die voegt niet zoveel gewicht toe en is nuttig.

In Semmering dag voor de 24 uurs race een nieuwe wiel laten herspaken met een nieuwe velg,deze is uit eindelijk veel sterker dan de ztr flow en niet zo gek veel zwaarder verder tijdens de race is mijn zadel naar de klote gegaan,kcnc geleider wieltje kapot,2 setjes kmc missing links doormidden gebroken en een kmc ketting doormidden dus redelijk wat matriele schade.
De huidige staat van de Session naar de 24 uurs DH,zijn maar een paar dingen veranderd aan de afmontage

Michelin rubber naast Maxxis banden,komt ook nog als goed is de Michelin WildGrip'R Descent 2.6'' erop maar die zijn nog niet binnen bij de lbs.

- Selle Italia SLR die de Tune zadel vervangt
- Mavic 721 velg achter uit eindelijk zal voor ook een 721 worden
- Mozartt Bashring maar die voegt niet zoveel gewicht toe en is nuttig.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Op de website staat dat ie voor extreme riding is ontworpen,nja ze hebben de hele wedstrijd prima uitgehouden.Chmod schreef:toch geen 721... Dat is voor een velgrem. Die deukt zo snel... Alhoewel, jij bent een lichte kerel.
-
-
-
wel, dat zeg ik toch? De headtube is op zich misschien niet te lang, maar dat zal dan wel effect hebben op andere dingen.maarten.verhoeven schreef:Ik denk dat je ernaast zit![]()
De onderste kroon moet juist lager gemonteerd worden zodat hij de mogelijk heeft om de vlakke kroon erop te monteren. Maar als de headtube te lang is en de kroon te vlak dan moeten de poten te ver naar beneden, zo ver dat je bij het bottomen de kroon gaat raken.
Dit zijn de 2 mogelijkheden die ik kan bedenken:

waarbij geen enkel geval dus gunstig is voor de vork, ofwel bij het bottomen rechts, ofwel algemene qua montage links.
yep.
-