Nee, komt door budget problemen!
Er komt nog een chainguide en een rockguard op en ik zat te denken aan een zwarte xo Crankstel met zilveren spider en zwarte bladen. En het word 2x10 of 2x9
Dat 1x 11 geloof ik niet zo in. En daar die bij mij niet alleen bergaf moet kunnen heb ik voor echt 2x nodig.
Maar helaas moet het nog even wachten. En ben er ook achter gekomen dat de demper defect is.
En helaas moet de oude eerst terug!
sint is nog maar net in het land!
Moderator:Beheerders
Dat is wel een enorm nadeel van 1x11 of welke 1x systeem, je bent meer beperkt dan met een 2x want met 2x10 ga je gewoon velen malen sneller de berg af in een afdaling.dirty sanches schreef:Dat 1x 11 geloof ik niet zo in. En daar die bij mij niet alleen bergaf moet kunnen heb ik voor echt 2x nodig.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
En dat is dus precies mijn probleem! Ik ga niet alleen berg af!
Als ik in die gelukkige omstandigheid zou verkeren was ik nu mijn t6 aan het waxen en slijpen geweest!
Het mooie van dit frame is dus juist, dat ondanks de overvloed aan veerweg je hiermee redelijk moeiteloos ook bergop fietst!
Maar wat is de volgende trend! 1x 15??? Koop lekker een rohloff.
Ik loop gewoon wat jaartjes achter heren. Ben ook niet meer de jongste!
Als ik in die gelukkige omstandigheid zou verkeren was ik nu mijn t6 aan het waxen en slijpen geweest!
Het mooie van dit frame is dus juist, dat ondanks de overvloed aan veerweg je hiermee redelijk moeiteloos ook bergop fietst!
Maar wat is de volgende trend! 1x 15??? Koop lekker een rohloff.
Ik loop gewoon wat jaartjes achter heren. Ben ook niet meer de jongste!