Woensdagochtend word die opgebouwd.=Pashley= schreef:Tegen nu had ik al wat build pics verwacht Jeroen
Cove G-Spot 2012, rideable!
Moderator:Beheerders
Vandaag ff wezen testen in een gebied vergelijkbaar als plonsvijver. Bike voelt ontzettend stijf aan, kleine downhill/freerider bergaf, accelereert super, daar stond ik wel versteld van. Bergop ging ook easy, ondanks me conditie, waren het natuurlijk geen lange klimmen. maar de propedal aan, lyrik op 130mm en dan ga je!
Life begins at the end of your comfortzone.
Nog een paar foto's gemaakt door angelo van Southside mountainbiking.

Hele bike heb ik natuurlijk te danken aan www.southside-mountainbiking.com www.canadian-dirt.com en www.reversecomponents.com

Hele bike heb ik natuurlijk te danken aan www.southside-mountainbiking.com www.canadian-dirt.com en www.reversecomponents.com
Re: Cove
Thanx.sanderc schreef:Ziet er goed uit. Maar een vraagje: kan je wel goed een heuvel opfietsen met de 1blads voor? Waarom geen hammerschmidt?
Maar wel een mooie bike, jammer van die andere 2bikes van je!
Hammerschmidt weegt veel, is lelijk en je voelt weerstand. Tot nu toe kom ik met 1x10 speed heel veel berg op, alles eigenlijk. En dan heb ik het over soms lange klimmen, steile klimmen. Het kost wel wat energie en kracht, maar ik ga er vanuit dat na verloop van tijd het steeds makkelijker wordt

Wel merk ik dat je snelheid/kracht moet houden met bergop fietsen, je kan niet zoals bijvoorbeel met 2x9 speed in de lichtste versnelling relax omhoog fietsen.