Session 9.9 - ready2race
Moderator:Beheerders
- Jean-Pierre
-
Tinus96 schreef:Update:
Op goed advies van de forumleden heb ik de ketting met 2 schakels ingekort en de positie van het zadel wat aangepast.
Heb ook geconstateerd dat er een "normaal" FSA balhoofd in is gezet en niet de Cane Creek angelset. Deze is wel los meegeleverd. Heeft iemand ervaring met een dergelijk balhoofd en zal ik deze er in laten zetten of niet?
Tja, vind je de balhoofdhoek zo goed, of wil je hem steiler/vlakker? Daar is de angleset voor, als je het zo goed vindt, zou ik hem eerst gewoon laten zitten
-
Vandaag de 2e keer op de Trek gefietst op Malmedy. Downhill door het bos lag er niet best bij, maar fiets reageert wel goed. Downhill met alle jumps en drops heb ik ook gedaan, maar was nog iets te hoog gegrepen voor de rijder (niet de fiets). Begon een beetje gewend te raken, maar toen maakte ik een schuiver, helaas. Er reden er nog 2 rond, was soieso erg druk, ook niet echt geschikt om dan even de tijd te nemen voor het e.e.a.
Filthy Trails de eerste keer was mooi. Fiets is erg stil, vering werkt erg goed, alles loopt soepeltjes.
Al met al geen slecht begin, maar nog iets te vroeg voor een definitief oordeel.
Hoop mooie fietsen gezien vandaag, dat beloofd veel voor de hopelijk mooie zomer.
Filthy Trails de eerste keer was mooi. Fiets is erg stil, vering werkt erg goed, alles loopt soepeltjes.
Al met al geen slecht begin, maar nog iets te vroeg voor een definitief oordeel.
Hoop mooie fietsen gezien vandaag, dat beloofd veel voor de hopelijk mooie zomer.
-
-
Geen van beide,sterker nog,ik zie je niet meer of minder dan een willekeurige Dp-er.
nogmaals een zalige bike..
ik onder/overschat niemand.
dat er negatief word gereageerd op mijn reply met dure woorden..jammer.
nogmaals een zalige bike..
ik onder/overschat niemand.
dat er negatief word gereageerd op mijn reply met dure woorden..jammer.

"Mocht je vallen in 't leven,laat het in ieder geval van een berg zijn."

Specialized Big Hit Expert

Specialized Big Hit Expert
Dan vrees ik toch dat je pech gaat hebben. Die kou blijft nog wel ff tot na het weekend aanhouden. Sneeuw zal wel meevallen uiteindelijk, maar knoerharde grond is natuurlijk ook niet ideaal.Thomas_mtb schreef:Nice! Helaas zondag niet kunnen komen...hopen dat die vorst nu niet teveel doorzet (en vooral dat er niet van dat witte poeder uit de lucht komt vallen...)
-
-
Easton Havoc of Hope vindt ik de mooiste.
Boempie gehad?
Boempie gehad?
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
Hoop dat je er zelf niets aan hebt overgehouden. Hopelijk alleen een gekrenkte ego 

Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit