De beschermfolie op de bovenbuis is niet zo goed gelukt, jammer dan

Rest staat hier:
http://wittereus.pinkbike.com/album/Rebuild-pics/
Moderator:Beheerders
Bwa, kan beter, hij is nog niet afWitteReus schreef:Dankje Jan. Hoe staat het met de jouwe?
Niet op gedacht om ze hier te zetten, maar goed idee, zo heb ik wat een uitvlucht waarom hij nog niet klaar isWitteReus schreef: Hey Jan: waar blijven den foto's?
doordat je die ring erin plaatst wordt je veer harder aangedrukt, deze drukt nu ook je negatieve veerweg veer strak waardoor je poten verder omhoog komen en het lijkt of je meer veerweg hebt.WitteReus schreef: Iemand een idee hoe het kan dat hij origineel niet de 180mm heeft die hij zou moeten hebben?
dat klopt, je gebruikt een ring om je veer op spanning te krijgen.WitteReus schreef: En als ik je goed begrijp heb ik dus nu geen negatieve demping meer (de uitgaande slag van de vork) en moet ik een zwaardere veer kopen om ervoor te zorgen dat ik niet meer door mijn hele veerweg ga bij een sprong/drop.
ja hierbij krijg je altijd een heel andere uitslag.WitteReus schreef:Heel erg bedankt voor je info!
Wat zou kunnen ivm de SAG is dat de gemeten SAG bij zitten op het zadel is gemeten; dus niet staand in de pedalen