Kona Satori

Toon hier je fiets! Ook voor je nieuwe project in opbouw. (s.v.p. één onderwerp per fiets).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
=Pashley=
Kona Satori

Bericht door =Pashley= » di dec 24, 2013 8:49 pm

Na veel nadenken vorige week mijn nieuwe fiets besteld. Door een slechte gezondheid zat/ zit veel mtb'en er niet in. Hierdoor dit jaar mijn Turner Flux en Intense M6 verkocht aangezien ze niet zo vaak gebruikt werden als ik wilde :cry: ... Dan maar een nieuwe racefiets gekocht om toch maar te kunnen doen wat ik het liefst doe, fietsen.

Een racer is heel leuk, maar toch miste ik het soms om offroad te gaan... Om een fiets te hebben waarmee ik mij eens offroad kon uitleven indien ik er zin in had!

Ik was overtuigd van 26", maar nadat een vriend van me een Bandit 29er kocht begon ik toch wel wat te twijfelen. Ik wilde ofwel een 160mm 26", of een 140/ 130mm 29er. Na wat rondvragen bleek dat de 29er met iets minder veerweg misschien wel de beste keuze was aangezien ik een bike wilde waar ik alles mee kon, van xc ritjes tot bikeparkbezoeken...

Meteen dan maar voor een nieuwe bike gegaan in plaats van 2de hands gezien ik 2de hands mijn zin niet vond...

Het is na wat zoekwerk een nieuwe Kona Satori geworden. Speclist is momenteel nog standaard, maar enkele zaken zijn reeds besteld, waarbij het belangrijkste een setje Saint flats en een spacer om de Kronolog wat te laten zakken zijn.

Hopelijk rijd die evengoed als ze zeggen :D

Enkele (slechte) pics met dank aan het mooie weer :drunk:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Heeft ronde wielen

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » vr dec 27, 2013 2:03 am

Kona heeft echt serieuze stappen in de goede richting gemaakt, echt cleane bak! Kan dat grijs kleurtje wel smaken.

Het amusement er mee!
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

Plaats reactie