Haha die zou er eerst in gaan maar toen zag ik die stofzuigerbuis liggen :pcaspervangeest schreef:Een bezemsteel zou ook wel mooi stuurtje vormen :p haha, ziet er wel goed uit man!
Rocky Mountain flatline anniversary edition 4/20
Moderator:Beheerders
-
Haha, ik weet niet of dat dunne stuurtje echt zo slecht is dat het gewoon breekt?Technicks schreef:Ben benieuwd naar het resultaat.Maar ga je echt met dat dunne stuurtje rijden?
En waarom heb je in godsnaam een blok hout tussen je frame en dérailleur?
Anders kan ik hem zo terug sturen naar chain :P
dat blok hout was om mn derailleur op zn plek te houden in het midden, er zit nu geen kabeltje in dus is de derailleur niet op spanning en loopt de ketting af.
Nu kon hij gewoon prima trappen, even om te testen ( met mn maat zn bar dan )
Haha. Ja ik zou hem terugsturen idd.
Maar normaal als je geen derailleur kabel hebt gaat die toch standaard naar het kleinste tandwiel? Als die er dan afloopt heb je of je ketting te lang of je moet met de (low & high) stelschroefjes op de derailleur de wieltjes in lijn brengen met je kleinste en ook je grootste tandwiel. Dit kun je trouwens het beste doen als je de ketting er nog niet op hebt liggen. Met dat andere stelschroefje wat er op zit kun je de derailleur in hoogte verstellen. Ik heb hem zo staan dat als die in de laagste versnelling staat de derailleur ongeveer een cm speling heeft met de achterbrug.

Maar normaal als je geen derailleur kabel hebt gaat die toch standaard naar het kleinste tandwiel? Als die er dan afloopt heb je of je ketting te lang of je moet met de (low & high) stelschroefjes op de derailleur de wieltjes in lijn brengen met je kleinste en ook je grootste tandwiel. Dit kun je trouwens het beste doen als je de ketting er nog niet op hebt liggen. Met dat andere stelschroefje wat er op zit kun je de derailleur in hoogte verstellen. Ik heb hem zo staan dat als die in de laagste versnelling staat de derailleur ongeveer een cm speling heeft met de achterbrug.
-
http://www.pinkbike.com/photo/9762698/#top
voor tijdelijke foto's, kon niet wachten.
nog niet helemaal af:
nog een achteradapter dat past nodig, een 25,4 -> 31.1 clamp adapter.
en ik krijg me derrie niet lekker afgesteld
voor tijdelijke foto's, kon niet wachten.
nog niet helemaal af:
nog een achteradapter dat past nodig, een 25,4 -> 31.1 clamp adapter.
en ik krijg me derrie niet lekker afgesteld

- dickjansen63
update!

White brothers DH3 vork erin.
Tevens nieuw Kore Torsion stuur, en raceface stem!
Linkje naar volledige topic over de DH3 vork:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=61023

White brothers DH3 vork erin.
Tevens nieuw Kore Torsion stuur, en raceface stem!
Linkje naar volledige topic over de DH3 vork:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=61023
- dickjansen63