Wordt voornamelijk opgebouwd met parts van de Specialized Enduro. Vork wordt weer op 180mm gezet, zodat ik mijn 66 graden balhoofd hou

Moderator:Beheerders
Ik heb hem een half jaar in mn enduro gehad, daar voelde hij zeker niet lomp aan. Als ik de 66 graden met deze headset wil halen zit ik vast aan 180 mm. Zie website nukeproofTuup J schreef:Denk zelf, weet wel zeker, dat een lyrik de bike meer ten goede komt, een totem lijkt me voor enduro nogal lomp rijden en aanvoelen.
Ik snap echter jullie standpunt ook hoor. Maar als je de complete's bekijkt vann nukeproof zie je dat ze de externe lagers gebruiken voor het balhoodf, waardoor de slackness vrijwel gelijk is. Ik ga het eerst zo proberen. Mocht het echt niet goed werken dan zal ik de vork wel ruilen.Recommended Fork length - 160-180mm travel with Internal bottom cup 44IIss, 150-170mm with External bottom cup 44IETS, 44IESS or 44EE0S
Ligt eraan wat voor headset je gebruikt, ik heb er nu een 180mm vork inzitten dus dan zal de hoek ongeveer op 66 graden liggen icm een integrated headset.Thomas_mtb schreef:3.1 kg staat op CRC(zal de medium zijn) + vette bike!
Is de balhoofdhoek met een 160 (of 150) 66graden? (waar zit jij nu op?)