Devinci Wilson, update 21-10-2011, nieuw stuur + wielset.
Moderator:Beheerders
Dat is een dikke bak geworden!! Stuk beter dan die vorige!Tuup J schreef:En hij is klaar!
Partlist:
- Devinci Wilson, size M
- Elka stage 5 shock, custom tuned on my weight
- RS boxxer R2C2
- Hope topcrow/stem
- Formula R1X brakes
- RF Atlas fr cranks + 38t sprocket
- Sram X0 shifter/derallieur
- Sunn ringle ADD lite wheelset
- Nukeproof magnesium, ti axle pedals
Gewicht weet ik nog niet, zit volgens mij rond het gewicht van de Knolly en die zat op 16.9 kg.
In de toekomst zal er nog wel een titanium veer in de demper komen.
Thanx to www.canadian-dirt.com and www.mtbcity.com
Ga je nog races rijden op dit monster?
Geniet dervan!
alias Anton Bollebakker: no show, all go!
@ Bernard: Volgend weekend rijdt ik in Vallnord de Maxiavalanche en dat is het enige kwa wedstrijd. Ik geef mijn geld liever uit aan dagtrips, roadtrips naar plaatsen waar ik graag rijdt. Dan aan wedstrijden waar je op een dag bijna niks aan runs maakt. Ik reis dan liever half Europa rond naar parken waar ik een hele dag kan knallen
.
En thanx! Ben er zelf ook een stuk tevredener over. Zeker kwa looks. Gister en vandaag voor eerst echt op gereden in Aken en Willingen en dat gaat helemaal goed komen
.

En thanx! Ben er zelf ook een stuk tevredener over. Zeker kwa looks. Gister en vandaag voor eerst echt op gereden in Aken en Willingen en dat gaat helemaal goed komen

Life begins at the end of your comfortzone.
-
GADVERDAMME!!!!
nou moet ik weer een schone broek aan gaan trekken....
http://www.youtube.com/watch?v=GU_qSbcsiNQ
nou moet ik weer een schone broek aan gaan trekken....
http://www.youtube.com/watch?v=GU_qSbcsiNQ
Nieuwe sponsor, Reverse components, ga met hun triple x stuur rijden en super light dh wheelset, alleen met andere, betere/lichtere, naven dan wat ze normaal gebruiken in deze wielset, naven die ze gebruiken voor hun teamrijders.
Stuur zit al erop, wielset laat nog ff op zich wachten.
Stuur is normaal 820mm breed, heb deze ingekort tot 790mm en heeft een rise van 0,5 inch.

Stuur zit al erop, wielset laat nog ff op zich wachten.
Stuur is normaal 820mm breed, heb deze ingekort tot 790mm en heeft een rise van 0,5 inch.

-
De dikke van raceface, erg fijn als je graag zonder handschoenen rijd. Ook veel minder last van eeltplekken op de hand net onder de vingers. Daar waar je normaal ook last heb na een lange dag rijden, dat heb ik nu ook niet meer.Caramba schreef:Mooi spul allemaalWat voor grips heb je er nou opzitten? Ze zien er vrij dik uit namelijk.