Schepsessie + BBQ
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Hallo BMX fans!
Zondag 7 november wil Griffioen Outdoor een schepsessie met een BBQ organiseren bij zijn BMX baan in Amsterdam. Wij zoeken enthousiaste mensen die ons een handje willen helpen, zodat wij in april een jam kunnen organiseren voor de liefhebbers van BMX-en.
De schepsessie is van 12 tot 17 en daarna kunnen we lekker barbecueën. De kosten van de BBQ is 5 euro pp.
Meenemen: een schep, gezelligheid en professionaliteit!
Als u ons graag wilt helpen, stuur dan een privebericht naar mij!
Groetjes,
Bart van Veen
Griffioen Outdoor
Het adres is:
Griffioen Outdoor
Willinklaan 7
1067 SL Amsterdam
Tot de 7de!
Zondag 7 november wil Griffioen Outdoor een schepsessie met een BBQ organiseren bij zijn BMX baan in Amsterdam. Wij zoeken enthousiaste mensen die ons een handje willen helpen, zodat wij in april een jam kunnen organiseren voor de liefhebbers van BMX-en.
De schepsessie is van 12 tot 17 en daarna kunnen we lekker barbecueën. De kosten van de BBQ is 5 euro pp.
Meenemen: een schep, gezelligheid en professionaliteit!
Als u ons graag wilt helpen, stuur dan een privebericht naar mij!
Groetjes,
Bart van Veen
Griffioen Outdoor
Het adres is:
Griffioen Outdoor
Willinklaan 7
1067 SL Amsterdam
Tot de 7de!
Crossdorp Jam -- 10th April 2011!
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
Ik ga het eens even bespreken wat de opties zijn. Aan de andere kant is 5 euro niets voor een bbq.
Gr Bart
Gr Bart
Jaja, je hebt een commerciele BMX baan waar mensen geld voor moeten betalen om er gebruik van te mogen maken. Vervolgens wil je dat enthousiaste professionele vrijwilligers zich een halve dag in het zweet gaan werken voor jullie. Daarna probeer je de harde werkers ook nog € 5 uit de zak te kloppen voor een BBQ.
Ergens klopt er iets niet in dit verhaal.......
dusssssss©
Ergens klopt er iets niet in dit verhaal.......
dusssssss©
- de G U R U
- Contacteer:
Re: Schepsessie + BBQ
gaat volgens mij vooral om het idee, de hele middag scheppen en als beloning nog voor de bbq kunnen gaan betalen ook..griffioenoutdoor.nl schreef:Ik ga het eens even bespreken wat de opties zijn. Aan de andere kant is 5 euro niets voor een bbq.
Gr Bart
"Jij zult zeker ook niet weten goed nederlands te kennen? ,,
B-DIRT FOR PRESIDENT 2010
Topic: nee kids gaan niet naar die ka judas oma.
Heb niet echt het idee dat BOSS een zakgeldschooier is. De GURU geeft ook al aan dat het meer om het principe gaat...b-dirt schreef:ik vind het maar raar dat mensen moeilijk doen over 5 euro, je kan toch ook gwn lekker opdonderen als het het niet kan missen. een bbq zet je niet gratis neer lijkt mij!
zakgeldschooiers
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
Het mag misschien een commerciele baan zijn, tot januari betaal je sowieso niets en de entree is normaal 2 euro en dan mag je ook nog je eigen bbq meenemen. Het gaat erom dat je je medemens af en toe uit de brand helpt en er wat moois van maakt. Er hoeft toch niet altijd wat tegenover te staan.
De lunch en het drinken wordt sowieso verzorgd en als je goed dooreet heb je die 5 euro er zo uitgegeten!
De lunch en het drinken wordt sowieso verzorgd en als je goed dooreet heb je die 5 euro er zo uitgegeten!
Het gaat idd om het principe.
Als je een vrijwilliger laat betalen voor zijn eten ben je wat mij betreft een skrale hond; zoals wij dat hier in West Friesland noemen.
Wil je het netjes doen dan:
-zorg je dat de vrijwilliger zijn natje en droogje in ruime mate krijgt(al is het maar Lidl melk en een wit broodje kleefkaas)
-zorg je dat er reiskosten vergoeding is voor de vrijwilliger(al is het maar een symbolisch bedrag)
-geef je de vrijwilliger na afloop nog een bedankje in de vorm van een bloemetje/flesje/10 rittenkaart van de baan.
Zo doen wij het hier als we samen met vrijwilligers een project doen.
Vrijwilligers, als je ze al kunt vinden, moet je zuinig op zijn.
Je medemens uit de brand helpen is 1 ding, een commercieel bedrijf uit de brand helpen en ook nog € 5,- moeten dokken voor je eten is imho NOT DONE & erg SKRAAL.
Er hoeft idd helemaal niets tegenover te staan, maar het moet je als vrijwilliger ook niets kosten.
o ja, laat je nog even weten hoeveel "vrijwilligers" er zijn komen opdagen?
dusssssssss©
Als je een vrijwilliger laat betalen voor zijn eten ben je wat mij betreft een skrale hond; zoals wij dat hier in West Friesland noemen.
Wil je het netjes doen dan:
-zorg je dat de vrijwilliger zijn natje en droogje in ruime mate krijgt(al is het maar Lidl melk en een wit broodje kleefkaas)
-zorg je dat er reiskosten vergoeding is voor de vrijwilliger(al is het maar een symbolisch bedrag)
-geef je de vrijwilliger na afloop nog een bedankje in de vorm van een bloemetje/flesje/10 rittenkaart van de baan.
Zo doen wij het hier als we samen met vrijwilligers een project doen.
Vrijwilligers, als je ze al kunt vinden, moet je zuinig op zijn.
Je medemens uit de brand helpen is 1 ding, een commercieel bedrijf uit de brand helpen en ook nog € 5,- moeten dokken voor je eten is imho NOT DONE & erg SKRAAL.
Er hoeft idd helemaal niets tegenover te staan, maar het moet je als vrijwilliger ook niets kosten.
o ja, laat je nog even weten hoeveel "vrijwilligers" er zijn komen opdagen?
dusssssssss©
Wat een gieren hier...
Je moet toch wel eten.. of het nou een BBQ is of je eigen maaltje thuis.. Hou er ook rekening mee dat ze zo'n BBQ misschien niet zelf uit eigen zak kunnen betalen. En achteraf heeft toch iedereen profijt van de baan.
Je moet toch wel eten.. of het nou een BBQ is of je eigen maaltje thuis.. Hou er ook rekening mee dat ze zo'n BBQ misschien niet zelf uit eigen zak kunnen betalen. En achteraf heeft toch iedereen profijt van de baan.
Heb ook niet het idee dat die een zakgeldschooier is. Denk alleen wel dat BOSS op zeiken zit. Maarja kan het verkeerd hebben.sneeuwpop schreef: Heb niet echt het idee dat BOSS een zakgeldschooier is. De GURU geeft ook al aan dat het meer om het principe gaat...
Specialized Demo 8 2011
r083rt schreef:Wat een gieren hier...
Bied dan geen BBQ aan, simpel en dan had je mij ook niet gehoord.
Maar je gaat simpelweg NIET je vrijwilligers laten betalen voor het eten PUNT.
Je bent het toch met me eens dat dat niet het getuigd van waardering voor de vrijwilligers.
Iedereen heeft profijt van de baan zeg je? Volgens mij heeft feitelijk gezien alleen Griffioen Outdoor(waar ik overigens als bedrijf niets op tegen heb, integendeel zelfs) profijt van de baan....immers entreegeld en clinic opbrengsten gaan in de pocket van Griffioen en de baan is volgens mij niet vrij toegankelijk buiten de openingstijden......
Ik zeiken? Welnee, dit is gewoon nuchter nadenken. Maar dat schijn anno 2010 voor veel mensen nogal lastig te zijn.
dusssssss©
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
Neem je toch je eigen eten mee prima, kan je toe kijken hoe wij zo'n lekkere hamburger naar binnen schuiven. Heb je ook geen kosten.
- de G U R U
- Contacteer:
denk dat er voor beide kanten wel wat te zeggen valt en alles hangt er volgens mij ook een beetje vanaf hoeveel (financieel) profijt griffioen en de rijders bij die spot hebben.BOSS schreef:dusssssss©r083rt schreef:Wat een gieren hier...
ik weet niks van de balans van dat bedrijf maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze met nu gratis entree en vanaf januari twee euro voor een middag rollen er financieel veel wijzer van zullen worden tenzij het landje gratis ter beschikking gesteld is en de overheid voor verzekering en ehbo gebeuren zorgt..
tenzij dat laatste het geval is lijkt mij het dus dat vooral de rijders er belang bij hebben en dan vind ik het een beetje zeurderig om zo moeilijk te doen over die paar euro; als anderen op mijn trails komen graven mogen ze ook hun eigen eten meenemen.
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
Het is gewoon zo dat het bedrijf net begonnen is en nog niet zoveel te besteden heeft, vandaar dat deze keuze is gemaakt. Ik heb verder niets met de financien te maken en ik begrijp deze keuze als bedrijf zijnde. Aan het einde van de streep moet je toch uitkomen aan het eind van het jaar. Wij willen graag een baan hebben die goed wordt bezocht en mensen er plezier aan beleven en daar hebben we alle hulp bij nodig:)
€ 5 voor een hamburger?????!!!!!!!griffioenoutdoor.nl schreef:Neem je toch je eigen eten mee prima, kan je toe kijken hoe wij zo'n lekkere hamburger naar binnen schuiven. Heb je ook geen kosten.
tssssssssst
dusssssssss©
- [HEAD]MarxNL
- Contacteer:
Wat ik goed kan begrijpen, maar wat het probleem is....is dat mensen als dank moeten betalen voor etengriffioenoutdoor.nl schreef:Het is gewoon zo dat het bedrijf net begonnen is en nog niet zoveel te besteden heeft, vandaar dat deze keuze is gemaakt. Ik heb verder niets met de financien te maken en ik begrijp deze keuze als bedrijf zijnde. Aan het einde van de streep moet je toch uitkomen aan het eind van het jaar. Wij willen graag een baan hebben die goed wordt bezocht en mensen er plezier aan beleven en daar hebben we alle hulp bij nodig:)

Lijkt wel een PV uitje.

Zoals in de eerste reactie die ik geef en waar BOSS geheel op aansluit, ga je zo niet met vrijwilligers om.
Vrijwilligers zijn in alle organisaties in onze samenleving steeds moeilijker te vinden. Binnen de vrijwilligersorganisatie waar ik werkzaamheden verricht als opleider/organisator/coach/bestuurder hebben we de keuze uit vrijwilligers. We belonen vrijwilligers met gratis rijkserkende opleidingen, maar ook met kleding/activiteietn als dank voor hun inzet bij activiteiten.
Verantwoordelijkheid geven, vrijheid geven en ze betrekken bij je organisatie, kortom je vrijwilliger moet je serieus nemen als je ze wil behouden voor je organisatie. Dit hoeft helemaal niet veel geld te kosten (zoals BOSS ook schrijft zijn broodjes van de Lidl ook goed genoeg), aandacht en seriues nemen kost geen geld. Het levert wel veel op in de toekomst én dat is niet uit te drukken in geld.
Miischien kan jullie bedrijf zich aanmelden voor maatschappelijke stages. Dit is binnenkort verplicht in het (V)MBO en beslaat 48 uur per leerling. VMBO bouw en/of groen zijn dan opties om stagiaires te krijgen. Kan je ieder schooljaar opnieuw gebruik van maken.
Ook ik ben zeer benieuwd hoeveel 'vrijwilligers' zich melden.
Akwa
Vrijwilligers zijn in alle organisaties in onze samenleving steeds moeilijker te vinden. Binnen de vrijwilligersorganisatie waar ik werkzaamheden verricht als opleider/organisator/coach/bestuurder hebben we de keuze uit vrijwilligers. We belonen vrijwilligers met gratis rijkserkende opleidingen, maar ook met kleding/activiteietn als dank voor hun inzet bij activiteiten.
Verantwoordelijkheid geven, vrijheid geven en ze betrekken bij je organisatie, kortom je vrijwilliger moet je serieus nemen als je ze wil behouden voor je organisatie. Dit hoeft helemaal niet veel geld te kosten (zoals BOSS ook schrijft zijn broodjes van de Lidl ook goed genoeg), aandacht en seriues nemen kost geen geld. Het levert wel veel op in de toekomst én dat is niet uit te drukken in geld.
Miischien kan jullie bedrijf zich aanmelden voor maatschappelijke stages. Dit is binnenkort verplicht in het (V)MBO en beslaat 48 uur per leerling. VMBO bouw en/of groen zijn dan opties om stagiaires te krijgen. Kan je ieder schooljaar opnieuw gebruik van maken.
Akwa
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
Ik zeg toch dat de lunch wel verzorgd wordt, bbq is eigen keuze. Je kan naar huis gaan of gezellig blijven. Het is allemaal "vrijwillig".
- de G U R U
- Contacteer:
volgens mij is er wel verschil tussen vrijwilligers en mensen die meehelpen een spot op te bouwen waar ze later voor bijna niks zullen gaan rijden?Akwa schreef:Zoals in de eerste reactie die ik geef en waar BOSS geheel op aansluit, ga je zo niet met vrijwilligers om.
Akwa
-
Wat een reactie.griffioenoutdoor.nl schreef:Neem je toch je eigen eten mee prima, kan je toe kijken hoe wij zo'n lekkere hamburger naar binnen schuiven. Heb je ook geen kosten.
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
Voor degene die wel geinteresseerd zijn, top dat jullie ons willen helpen. Ik ben al bezig met de voorbereiding voor de jam eind maart/ begin april!
Groetjes Bart[/i]
Groetjes Bart[/i]
-
- Contacteer:
Schepsessie + BBQ
De schepdag was geslaagd. We hebben er een nieuwe lijn bij!
Voor de foto's check http://www.facebook.com/group.php?gid=354522628512
en een totaaloverzicht van de baan!
Groetjes Bart
Voor de foto's check http://www.facebook.com/group.php?gid=354522628512
en een totaaloverzicht van de baan!
Groetjes Bart