binnenkort meer info!!

Moderator:Beheerders
negatifone schreef:Als ik me fiets binnen heb wil ik ook wel graag mee .. maar is er plek voor beginners ? neem aan dat het een dagje streeten word ? ik heb daar niet al te veel ervaring in .. :P
ik hoor het wel !
Ik was er vorige keer met nog 4 vrienden, en toen kwam de politie naar ons toe ( op de fiets ) en die zijden dat ze het tolereren.Combee schreef:Ik kom ook als ik tijd heb, hopen dat er wat langer op de bunkerbanks gereden kan worden want daar waren we laatst veel te snel weggetrapt..
Die gasten op die mountenbikes die blaas je echt niet uit :PBiKeRbOi schreef:verschilt per agent idd, een tijdje terug kwam er een politiewagen langs en die vroeg wat ik aan het doen was, en toen ik zei 'fietsen', vond ie dat goed en wenste hij me nog veel pleziereen half uur later zei een andere agent (op een fiets) dat we daar niet mogen fietsen.
maja politie is gewoon aardig, ik heb meer een schijthekel aan die afgekeurde agenten op segways met xc helmpjes op die eruit zien alsof ze een chromosoom te veel hebben. zij hebben fokking veel ego en gaan gelijk dreigen met boetes etc..