Soesterberg dinsdag 10 juli

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Rabelista
Soesterberg dinsdag 10 juli

Bericht door Rabelista » zo jul 08, 2007 8:43 pm

wij zijn er weer..
wie heeft zin om te komen? met zn meerdere biken is altijd leuker =P.

igg zijn wij alvast met zn 3en a 4en..

joddi

Bericht door joddi » zo jul 08, 2007 8:49 pm

heb nog nooit gedirt is het daar een beetje te leren? lijkt me namlijk wel gezellig.

Groetjes, Jordi

remmie_dirt

Bericht door remmie_dirt » zo jul 08, 2007 9:30 pm

ja, is een prima beginnersbaan. Er zijn ook grotere jumps en ook hele kleine. En alles daartussenin ook nog! :o Ben er al vaak geweest, ik kan alleen dinsdag niet komen, heb geen vervoer. :(
live to ride, ride to live...
http://remmiedirt.pinkbike.com/

Rabelista

Bericht door Rabelista » zo jul 08, 2007 9:57 pm

remmie_dirt schreef:ja, is een prima beginnersbaan. Er zijn ook grotere jumps en ook hele kleine. En alles daartussenin ook nog! :o Ben er al vaak geweest, ik kan alleen dinsdag niet komen, heb geen vervoer. :(
Is het ver fietsen voor je? ik moet 20 km fietsen, ik woon in huizen..
prima om te leren genoeg dingen te doen daar.. hebben wat nieuwe dingen gemaakt, en jop is bezig met pumptrack en een nieuwe tafel..

joddi

Bericht door joddi » zo jul 08, 2007 10:21 pm

Oké ik ga kijken of ik vervoer kan regelen(moet wel lukken denk ik) en dan kom ik met nog iemand.

btw het weer word niet echt supper kan je daar ergens schuilen als het echt tekeer gaat?

Groetjes, jordi

Rabelista

Bericht door Rabelista » ma jul 09, 2007 7:41 am

joddi schreef:Oké ik ga kijken of ik vervoer kan regelen(moet wel lukken denk ik) en dan kom ik met nog iemand.

btw het weer word niet echt supper kan je daar ergens schuilen als het echt tekeer gaat?

Groetjes, jordi
jazeker 50 meter ernaast is een restaurant.. kan je altijd binnen zitten, en bij de trail zelf onder de bomen, wordt je bijna niet nat.. wij zijn er rond 12, half 1..

joddi

Bericht door joddi » ma jul 09, 2007 8:41 am

Helemaal gewelding heb er zin in

ik ben daar wel eens met de auto langs gekomen maar weet niet precies waar het is?

Ik ken wel een restaurant met aan de anderekant van de weg een langeparkeerplaats waar je met een trap omhoog het bos inkan, moet ik daar ongeveer wezen?

Groetjes, Jordi

Rabelista

Bericht door Rabelista » ma jul 09, 2007 9:32 am

Jup daar is het. Het is aan de kant van de weg waar het restaurant is.. heel makkelijk. als je het niet kan vinden moet je het even aan de mensen van het restaurant vragen.. (mooie dames trouwens.. 8) ) die weten 't wel..
zie ik je dan dinsdag daar?

Rabelista

Bericht door Rabelista » di jul 10, 2007 10:05 pm

morgen zijn wij er weer..

Erikje

Bericht door Erikje » wo jul 11, 2007 8:28 am

In "mijn tijd" (1999-2000) was het daar altijd streng verboden.... hoe is dat tegenwoordig dan?

Erikje

Rabelista

Bericht door Rabelista » wo jul 11, 2007 10:13 pm

Erikje schreef:In "mijn tijd" (1999-2000) was het daar altijd streng verboden.... hoe is dat tegenwoordig dan?

Erikje
nu fietsen er echt altijd bikers.. veel dingen te doen, tafels, drops, dirtlines, 4x track is in aankomst.. het is een paar keer weggehaald.. maar we ruimen regelmatig de boel op, blikjes enz en andere troep.. t staat er nu al een tijdje.. dus. we moeten het zo schoon houden :arms:

Rabelista

Bericht door Rabelista » do jul 12, 2007 6:55 pm

wat pics van vandaag:
vid komt nog:

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie