Streetmeeting Topic Nr. 5 (Zondag 3 september, pl. onbknd.)
Moderator:Beheerders
Hebben jullie geen zin meer ofzo? Ik dacht die gasten hebben allang weer een nieuw lijstje met 20 bikers. Zelf ben ik er niet bij, ben dan in Winterberg/Willingen... 

- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
-
Utrecht is al een keer voorbij gekomen, en Rotterdam zelfs 2x, dus of je let niet goed op, of je hebt iets gemistGoofy @ Team SoliD schreef:ja!
zo en nu op plaats dat ik ook es kan komen! dus niet te ver van limburg af!
zoals utrecht, rotterdam of nog daarzo ergens.. niet dat ik 4 uur met de trein moet reizen! dan kom ik niet.
Goofy

Maargoed, mij maakt 't opzich niet zoveel uit, Rotterdam zou wel leuk zijn weer
-
Ah ja, ik zie net dat hij idd bedoelt dat hij NIET zo ver wilt..mijn foutpietervds schreef:inderdaad formuleert hij misschien wat krom, maar er staat toch echt dat hij niet naar een ver oord als rotterdam of utrecht wil...ik sluit me er bij aan. Het zuiden kicks ass

Maargoed, mij boeit 't niet zoveel eigenlijk, zolang 't maar een vette spot is EN mensen de weg weten, want ik weet nog dat ik 30 euro had betaald om naar Utrecht te gaan en dat eigenlijk zwaar kut was omdat niemand de weg wist, met die 30 euro had ik wel mooi m'n remmen kunnen ontluchten en nieuwe remblokken kunnen kopen..ofzo..
-
kom op, heeft niemand een goed idee als stad?
ik kan opzig wel rondleiden in zoetermeer, als niemand iets beters weet
of heeft eindhoven ook goede spots? dan zijn de eindhovenarezen ook een keertje blij
of wat dachten jullie ervan om bjivoorbeel naar bikenight (of hoe dat dan ook heet) te gaan in skateland ipv op straat te straaten?
ik kan opzig wel rondleiden in zoetermeer, als niemand iets beters weet
of heeft eindhoven ook goede spots? dan zijn de eindhovenarezen ook een keertje blij
of wat dachten jullie ervan om bjivoorbeel naar bikenight (of hoe dat dan ook heet) te gaan in skateland ipv op straat te straaten?
- streetfreak
-
Ik weet 't niet, maar zullen we niet even een keertje een meeting ergens anders dan de Randstad doen?...Want anders zitten sommige mensen alleen maar 2:30 uur in de trein ofzo, terwijl de rest er gewoon "effe" naartoe fietst....
Ik weet verder ook niet welke andere plaatsen vet zijn, dus iemand anders moet maar met een voorstel komen..
Ik weet verder ook niet welke andere plaatsen vet zijn, dus iemand anders moet maar met een voorstel komen..
- streetfreak
-
Ik besef net dat 't volgende week al is...dus...handig als iemand even snel met een suggestie komt?
Zo niet, vind ik dat we misschien weer met een klein groepje rondje Rijswijk/Den Haag/Delft ofzo moeten doen...we hebben een mooi gevormde bank in 't Rijswijkse bos gemaakt...dus daar is ook genoeg te doen..
Zo niet, vind ik dat we misschien weer met een klein groepje rondje Rijswijk/Den Haag/Delft ofzo moeten doen...we hebben een mooi gevormde bank in 't Rijswijkse bos gemaakt...dus daar is ook genoeg te doen..
-
Kgeef een voorbeeld, ikzelf ga nooit vaak naar Delft omdat ik 't niet bijzonder vind, maar misschien andere mensen die van verder komen wel..BiKeRbOi schreef:wat is er te doen in delft?Steelhead Rider schreef:Delft1 metaal skateparkje
![]()
tis zinloos om zo veel om te rijden voor 1 spot
@pietervds: kan jij ons niet ergens daarzo rond leiden bij vette spots?
Als ik zeg: "been there done that" bedoel ik ook echt dat ik het wel gezien heb. Ik vindt streeten leuk maar ben al 80 keer in z'meer aan het streeten geweest (ligt voor de hand met onze trails daar) en heb het wel gezien.BiKeRbOi schreef:ff lijstje voor de duidelijkheid:
-steelheadrider
-crashy
-bikerboi
-streetfreak
-sherlock (als t in zmeer is)
-pietervds (als t in t zuiden is)
-goofy @teamsolid (als t minder dan 4 uur reizen is van limburg)
Misschien in een andere stad maar ga er niet van uit
-