Re:Winterberg - BWB 14-16/05
Moderator:Beheerders
Zat. Winterberg en zo-ma BWB. Anyone? Ofwel zat.-zo. BWB en ma. Winterberg ...
Helaas ik moet arbeiten (2 volledige Dell server racks installen ;D) dit weekend...
grtz
Animine
grtz
Animine
ben dr wss zo en ma met sexxxyboy

In BWB of Winterberg Donnie? Volgens de huidige weerberichten is er zat. droog en zonnig weer in Winterberg en dan zon. en maa. in BWB ... Nadeel is wel dat de sleeplift in BWB op maandag dicht is.
Luc schreef:
In BWB of Winterberg Donnie? Volgens de huidige weerberichten is er zat. droog en zonnig weer in Winterberg en dan zon. en maa. in BWB ... Nadeel is wel dat de sleeplift in BWB op maandag dicht is.
Winterberg, ben het weekend in Limburgia, dus dan is t maar 2 uur rijden. Zag ook dat t weer dr beter uit zag, ben ik erg blij om aangezien t echt PRUT was afgelopen weekend. En, die sleeplift in BWB vertrouw ik niet.... (lees: halverwege pleur ik onderuit).
Don schreef:
En, die sleeplift in BWB vertrouw ik niet.... (lees: halverwege pleur ik onderuit).
Ligt dat dan niet meer aan jezelf dan aan die lift :P
Luc schreef:
[Don schreef:
En, die sleeplift in BWB vertrouw ik niet.... (lees: halverwege pleur ik onderuit).
Ligt dat dan niet meer aan jezelf dan aan die lift :P
Dat zit dr dik in!
Het weer is weer s aan t verslechteren.... WHY!!
Ik snap dr echt geen hol meer van, een maand geleden in een heerlijk zonnetje in WIllingen kunnen rijden en afgelopen weekend hagel en natte sneeuw... waar gaat t heen met de wereld?
Dat zag ik vanmiddag ook, overal weer voor het hele WE gietende regen, T., BWB, Winterberg ... Eigenlijk ziet België er nog het beste uit voor het WE: 17-18°, droog ... Misschien nog eens naar Namen en Chaudfontaine ... ?
Luc schreef:
Dat zag ik vanmiddag ook, overal weer voor het hele WE gietende regen, T., BWB, Winterberg ... Eigenlijk ziet België er nog het beste uit voor het WE: 17-18°, droog ... Misschien nog eens naar Namen en Chaudfontaine ... ?
dat zou niet eens een gek alternatief zijn. Hoe staat t met de skilift op de citadelle? :P
- Hydraulic_Pimp
Luc schreef:
Donderdag en vrijdag droog en eengoeie 17°, maar voor de reste van het weekend: Muchos regen
Das mooi, want wij gaan vrijdag in Wberg vertoeven 
als het maar droog is, ben ik al blij.

als het maar droog is, ben ik al blij.
Net terug van Wberg, erg mooi weer gehad en de boel ligt er goed bij (freecross vandaag veel rembulten uitgehaald, de DH ligt er nog wel erg versleten bij).
En de Six cross is open gesteld vandaag, erg mooi maar ook erg grote tabels en jumps.
Leukste moment van vandaag, met z"n tweeen op de grote wip :P
En de Six cross is open gesteld vandaag, erg mooi maar ook erg grote tabels en jumps.
Leukste moment van vandaag, met z"n tweeen op de grote wip :P