XC-en in Limburg dit weekend
Moderator:Beheerders
- Arnetteman
Hallo,
Wij gaan van de noordelijke ATB Club dit weekend naar Epen voor een clubweekend XC en wat geouwehoer. We zullen met een man of 24 vertegenwoordigd zijn. Vooral veel biken, raggen en fun hebben. Zijn er nog meer DP"ers die dit weekend in die omgeving gaan biken?
Waar zijn daar eigenlijk super afdalingen en klimmen die niet in de vaste routes op zijn genomen?
We willen ook wel eens wat anders.
Wij gaan van de noordelijke ATB Club dit weekend naar Epen voor een clubweekend XC en wat geouwehoer. We zullen met een man of 24 vertegenwoordigd zijn. Vooral veel biken, raggen en fun hebben. Zijn er nog meer DP"ers die dit weekend in die omgeving gaan biken?
Waar zijn daar eigenlijk super afdalingen en klimmen die niet in de vaste routes op zijn genomen?
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Re:XC-en in Limburg dit weekend
Arnetteman schreef:
Hallo,
Moet je D"n Helle, Katze (van die twee weet ik dat ze daar wonen) "s vragen!
Rinse
D"n Helle komt wel met een smoesje om niet te gaan biken :-*
Maarre, ik kan er wel bij zijn, Olne-Spa-Olne staat half in de planning, maar zekerheid of het doorgaat? Beetje ouwehoeren in Limburg kan natuurlijk ook...
Maarre, ik kan er wel bij zijn, Olne-Spa-Olne staat half in de planning, maar zekerheid of het doorgaat? Beetje ouwehoeren in Limburg kan natuurlijk ook...
- Arnetteman
Heb K@tze net al gesproken, die dacht al dat we naar het Zinkviooltje zouden, schijnt vaste uitvalsbasis voor limburgenatbminnende Nederlanders te zijn.... ???
Supertrails zijn er zeker,maar je moet iemand mee hebben die er bekend is. Een zeer mooie tip is het Aachenerwald met vettige beklimmingen en evenzo mooie downhills met single tracks. Zo mooi dat je er verdwaalt, ...althans ik. Na al die jaren weet ik nog niet de weg terug. Verder is de Voerstreek ook erg mooi.
veel plezier met de bollekes daar...
veel plezier met de bollekes daar...
Arnetteman schreef:
Heb K@tze net al gesproken, die dacht al dat we naar het Zinkviooltje zouden, schijnt vaste uitvalsbasis voor limburgenatbminnende Nederlanders te zijn.... ???
True. Zinkviooltje is echt heel erg geliefd, je ligt vlakbij de route.
Doe gewoon een gedeelte van de route die hier ook is beschreven. Volgens mij ligt er ook een minuutje of 2 van het zinkviooltje een VVV, voor overige info.
Brum: smack my bitch up...
Iig veel plezier.
- Arnetteman
Ok, we zijn weer terug van Limburg.
Weekend was dikke prima, supermooi weer, elke dag in korte broek gereden.
En we zaten dus bij het Zinkviooltje maar dan in de appartementen (Tergracht).
Best goed daar.
Vrijdagmiddag Epen/Vijlen route gereden. Zaterdag via drielandenpunt naar Aachenerwalt waar het zeer dikke prima vertoeven was. Erg mooie trails gereden daar. BEdankt daarvoor K@tze.
Vandaag (zondag) nog even de Eysenbosweg bedwongen, nieuwe paadjes ontdekt, Keutenberg bedwongen en in het NK bos van Gulpen vreselijk genoten van een aantal heftige dingetjes die we daar tegenkwamen. Kortom, volop genieten, lekker veel gebiked en mouwtjes gekweekt.
Groet,
Arnetteman
Weekend was dikke prima, supermooi weer, elke dag in korte broek gereden.
En we zaten dus bij het Zinkviooltje maar dan in de appartementen (Tergracht).
Best goed daar.
Vrijdagmiddag Epen/Vijlen route gereden. Zaterdag via drielandenpunt naar Aachenerwalt waar het zeer dikke prima vertoeven was. Erg mooie trails gereden daar. BEdankt daarvoor K@tze.
Vandaag (zondag) nog even de Eysenbosweg bedwongen, nieuwe paadjes ontdekt, Keutenberg bedwongen en in het NK bos van Gulpen vreselijk genoten van een aantal heftige dingetjes die we daar tegenkwamen. Kortom, volop genieten, lekker veel gebiked en mouwtjes gekweekt.
Groet,
Arnetteman