Re:Tandemmen op 1-ste paasdag
Moderator:Beheerders
-
Tasja en ik gaan met de blauwe M&M"s even een eindje rijden.
Locatie: Utrechtse Heuvelrug, startplaats het dorpje A. in de buurt van D.
Op de agenda: kruip-sluip-homo-paadjes, knallen met die ballen & pannenkoeken eten na afloop.
Wie heeft er nog meer zin?
TBB
Locatie: Utrechtse Heuvelrug, startplaats het dorpje A. in de buurt van D.
Op de agenda: kruip-sluip-homo-paadjes, knallen met die ballen & pannenkoeken eten na afloop.
Wie heeft er nog meer zin?
TBB
Wanneer is eerste paasdag?
Volgens sommigen begint het op Goede Vrijdag, als ik in Schoorl mijn gebrekkige conditie helemaal naar de k.... rij.
Overigens lust ik alleen pannekoeken, pannenkoeken kunnen me gestolen worden.
Is D. die stortplaats voor reetfietsers?
Volgens sommigen begint het op Goede Vrijdag, als ik in Schoorl mijn gebrekkige conditie helemaal naar de k.... rij.
Overigens lust ik alleen pannekoeken, pannenkoeken kunnen me gestolen worden.
Is D. die stortplaats voor reetfietsers?
-
1-ste paasdag is voor mij de dag dat ik vrij ben en hier massa"s mensen naar de kerk gaan. Zondag 27 maart dus welteverstaan.
Of D. stortplaats voor Reetfietsers is weet ik niet zo 1 2 3...
TBB
Of D. stortplaats voor Reetfietsers is weet ik niet zo 1 2 3...
TBB
Helaas, zondag 27 maart reeds volgeboekt. Niet met iets dat met twee wielen te maken heeft jammer genoeg.....
-
En let wel: Eerste Paasdag is dit jaar zondag (uiteraard .... ) 16 april.Tall Boy Bram schreef:Okee, dit topic was bijna een jaar oud. Weer even updaten, dit jaar wederom feest op de 1-ste paasdag voor de tandemrijders onder ons.
- TBB & SGT;
- M&M's;
- Pino & Ieniemienie?;
- Spiff & Co.?;
- B@rt & Co.?;
- JJ & Co.?;
- vul zelf aan?
Startplek zoals vorig jaar of bij mij.
TBB
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
- TBB & SGT;
- M&M's;
- Pino & Ieniemienie?;
- Spiff & Co.?;
- B@rt & Co.?;
- vul zelf aan?
Weinig kans. Tegen die tijd rijden er waarschijnlijk een aantal Duitse malloten door Nederland die ik wil gaan opzoeken. Bovendien is mijn Dieseltje nog niet echt in vorm. EN er zitten nog gladde banden op.
Maar we gaan dit jaar proberen een keer erbij te zijn, al moeten we dan wel de wat meer begaanbare paden op gaan zoeken, dus niet te technisch/lomp.
En geen homo paadjes met ballen en knallen enzo
- M&M's;
- Pino & Ieniemienie?;
- Spiff & Co.?;
- B@rt & Co.?;
- vul zelf aan?
Weinig kans. Tegen die tijd rijden er waarschijnlijk een aantal Duitse malloten door Nederland die ik wil gaan opzoeken. Bovendien is mijn Dieseltje nog niet echt in vorm. EN er zitten nog gladde banden op.
Maar we gaan dit jaar proberen een keer erbij te zijn, al moeten we dan wel de wat meer begaanbare paden op gaan zoeken, dus niet te technisch/lomp.
En geen homo paadjes met ballen en knallen enzo

Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
@ JJ: Gladde banden kun je vervangen. En Dieseltjes kun je vervangen door DeKerf's, Steelboy of Toby's.
Dat laatste geld ook voor Spiff.
TBB
Echte homopaadjes rijd ik niet met de tandem, die rij ik wel met de solofiets...
Maar alles wat je bij een beetje tourtocht tegenkomt is per tandem wel te doen.
Dat laatste geld ook voor Spiff.
TBB
Echte homopaadjes rijd ik niet met de tandem, die rij ik wel met de solofiets...