29-12-04 XC Loonse en Drunense Duinen
Moderator:Beheerders
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
29 december XC meeting Loonse en Drunense Duinen
Vertrek tijd: 11.00u
Vertreklocatie: de Rustende Jager
Aanwezigen:
- Rinse A.
- Caramba
[s]- Freak
- Xircuit
[/s]- Dick Pony
- Brum
- Nixol
- Dekerst
Vertrek tijd: 11.00u
Vertreklocatie: de Rustende Jager
Aanwezigen:
- Rinse A.
- Caramba
[s]- Freak
- Xircuit
[/s]- Dick Pony
- Brum
- Nixol
- Dekerst
Re:29-12-04 XC Loonse en Drunense Duinen
ik ben er 1ste kerstdag al..........wheather depending ;D
dusssssss©
dusssssss©
-
Dan kan ik niet. komt Casema ergens op de dag langs om retesnel internet te installeren...
TBB
TBB
Wellicht dat ik bij geschikt weer, ook een rondje mee kom duwen.
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
[quote="DeKerf"s"]
[/quote]
Ergens verwachte ik dat wel..
Rinse
[/quote]
Ergens verwachte ik dat wel..

Rinse
-
- Contacteer:
Hey Rinse is er een NS station in de buurt?
Kom k vielleicht mit das zug (op mijn beste duits)

Den Bosch centraal of Tilburg is denk ik het dichtste bij, maar dan moet je toch nog wel een stukje fietsen... ff uitzoeken, ikzelf kom vanuit Rosmalen fietsen, of DeKerfs moet zo vriendelijk willen zijn mij op te halen ::)
Tilburg is het dichtste bij, goede 10 tot 15 km fietsen, goed te doen en je bent lekker warm gereden
voor mij is het een reguliere werkdag, anders was ik wellicht ook gekomen.. volgende keer beter!

voor mij is het een reguliere werkdag, anders was ik wellicht ook gekomen.. volgende keer beter!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
ik zou het zelf niet weten, ik fiets zelf vanaf m"n oma d"r heen das ong. 10km. Zul je toch echt andere moeten vragen.
En die hebben al wel gereageerd zag ik net!
Rinse
En die hebben al wel gereageerd zag ik net!
Rinse
http://home.wanadoo.nl/mtbinfo/routes/nbrabafr.htm
Voor diegenen die met de trein komen... ff scrollen naar route 3. Zit zelf die dag braaf achter de peecee. Hoe was dat spreekwoord ook al weer? Luxe paarden en werkpaarden?
Voor diegenen die met de trein komen... ff scrollen naar route 3. Zit zelf die dag braaf achter de peecee. Hoe was dat spreekwoord ook al weer? Luxe paarden en werkpaarden?
Hellooo
Hmm, auto kan waarscijnlijk geregeld worden dus kan ik ook wel ff komen kijken (fietsen kan ik niet). En mit wagen kan ik dan auch wat menschen @ Den Bosch Centraal oppikken, ligt precies langs mijn route....
Hmm, auto kan waarscijnlijk geregeld worden dus kan ik ook wel ff komen kijken (fietsen kan ik niet). En mit wagen kan ik dan auch wat menschen @ Den Bosch Centraal oppikken, ligt precies langs mijn route....
Interessant! Den Bosch centraal is toch wel wat minder ver dan naar de Drunense Duinen vanaf Rosmalen

Ik heb een dagje vrij dus ik kom ook. (als het beter weer is als nu tenminste)
Ik fiets vanuit Tilburg. Als iemand mee wil fietsen vanaf station Tilburg, kunnen we wat afspreken.
Waar beginnen we op de route?
- Rinse A.
- Caramba
- Freak
- Xircuit
-Dick Pony
Ik fiets vanuit Tilburg. Als iemand mee wil fietsen vanaf station Tilburg, kunnen we wat afspreken.
- Rinse A.
- Caramba
- Freak
- Xircuit
-Dick Pony
En ik dan? :-[
Maar ik kan dus, auto is ook geregeld. Dus Freak --> geen excuses meer, gewoon met OV komen!
Maar ik kan dus, auto is ook geregeld. Dus Freak --> geen excuses meer, gewoon met OV komen!

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
- Rinse A.
- Caramba
- Freak
- Xircuit
- Dick Pony
- Brum
Excusez moi, Brum.
Starten bij de Rustende Jager????

Starten bij de Rustende Jager????
Als de Rustende Jager het makkelijkste te fietsen is vanaf station Tilburg lijkt me dat de beste start plaats, voor de mensen die met de auto komen maakt het waarschijnlijk niet veel uit. Is de Rustende Jager goed met de auto te bereiken?
- Rinse A.
- Caramba
- Freak
- Xircuit
- Dick Pony
- Brum
- Nixol
- Caramba
- Freak
- Xircuit
- Dick Pony
- Brum
- Nixol
Als de Rustende Jager het makkelijkste te fietsen is vanaf station Tilburg lijkt me dat de beste start plaats
De Roestelberg is een betere locatie als je met de fiets vanuit Tilburg komt... Met de auto maakt het niet uit.
Nee joh, de Roestelberg is juist het verste weg van Tilburg. Bosch en Duin is het dichtste bij Tilburg. Bosch en Duin = 10km, Rustende Jager = 12 km en Roestelberg = verder.lc4 schreef:De Roestelberg is een betere locatie als je met de fiets vanuit Tilburg komt... Met de auto maakt het niet uit.Als de Rustende Jager het makkelijkste te fietsen is vanaf station Tilburg lijkt me dat de beste start plaats
:-*
-
Bosch en Duin is volgens mij ook het dichste bij.
Have fun de 29e, ik kom met het kerstweekend misschien ff wat kilo"tjes kwijttrappen.....
Have fun de 29e, ik kom met het kerstweekend misschien ff wat kilo"tjes kwijttrappen.....
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Zou iemand mij dan ff kunnen wijzen waar Bosch en Duin is, ik organiseer de meeting wel maar ben bij m"n oma en dus niet heel bekend in de omgeving!

Ik kom vanaf Genderen, rijdt door Drunen naar de route en pak deze bij het afwateringskanaal (onder de linden)
Rinse

Ik kom vanaf Genderen, rijdt door Drunen naar de route en pak deze bij het afwateringskanaal (onder de linden)
Rinse
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
[s]Wij (caramba en ik) zijn er uit:Rinse Appelstroop schreef: Zou iemand mij dan ff kunnen wijzen waar Bosch en Duin is, ik organiseer de meeting wel maar ben bij m"n oma en dus niet heel bekend in de omgeving!
PLOATJE
Ik kom vanaf Genderen, rijdt door Drunen naar de route en pak deze bij het afwateringskanaal de 3 linden)
Rinse
http://www.bosch-duin.nl/
Bosch en Duin,
Oude Bosschebaan 1
5071 RP Udenhout
Dat word het vertrek punt![/s]
De RUSTENDE JAGER is vertrek punt
-
Op het kaartje: de weg net boven de legenda waar de letters atb route staan. Dan aan het eind, tussen de pelgrimsweg en de oude bossche baan. Je kan het niet missen; is een groot hotel/ restaurant complex aan de bosrand. is daar ook altijd erg druk.
Is de rustende jager daar waar die beestjes allemaal in da weilandje lopen??? Of is het die tent waar die serre aan zit?? Normaal start ik bij de Roestelberg.
Heb ook wel zin om te komen, hoop dat ik het niet vergeet.
Count me in,
Pogo
Heb ook wel zin om te komen, hoop dat ik het niet vergeet.
Count me in,
Pogo