Waar zitten alle Belgen op zondag 19 december?

Organiseer een meeting of gezamelijke deelname aan een evenement.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gast
Waar zitten alle Belgen op zondag 19 december?

Bericht door Gast » do dec 16, 2004 2:08 pm

Ja vertel als het slecht weer is waar gaan jullie rijden ??? Kheb een nieuw rek op de wagen en dan kom ik al zeker af met mn 2 broertjes ;D

Get back @ me

Gast

Re:Waar zitten alle Belgen op zondag 19 december?

Bericht door Gast » vr dec 17, 2004 6:51 pm

Ok wat moet ge hier doen om is te kunne gaan biken en nieuw mensen te ontmoeten.....zitten hier wel Belgen?? ???

Btw t is namely street of dirt dus een skatepark om het even waar als er maar wa volk is is goe voe mij.....

XXL

Bericht door XXL » za dec 18, 2004 10:37 am

Wij gaan meestal naar skatepark van anderlecht, maar zondag 19 kan ik nie en ben pas den donderdag geweest. Ma kunnen er wel is ne volgende keer afspreken....wij gaan meestal in de week s"avonds
Ma heb binnekort examen dus weet nie of ik voor de moment nog veel zal gaan.
Ge kunt ook altijd st-niklaas skatepark gaan bezoeken daar zitten wel redelijk veel BMXers

Gast

Bericht door Gast » za dec 18, 2004 7:32 pm

Ok zeg nu we er toch over bezig zijn, de walen en bxlers komen de woensdag naart skatepark denk in de namidaag en gedurende de avond. Maybe hebde zin om af te komen.

En die walen reageren veel beter op een bericht dan de vlamingen ze, believe me.
Ofwel zitten er hier gewoon geen :-[

Alle ciao

XXL

Bericht door XXL » za dec 18, 2004 9:07 pm

Veel kerels die ik ken moeten leren omdat ze binnenkort examen hebben en peis dat het ander deel van de vlamingen schrik hebben om af tekomen na een mega mislukte meeting die ooit is doorgegaan in brussel waar dan ook kei veel volk is op afgekomen...sindsdien komt er nooit veel volk meer opdagen op meetings

En peis dat het er ook mee te maken heeft dat het overgrote deel op het forum posers zijn....die dan ook schrik hebben om hun fiets vuil te maken ;D

Trouwens woendag kan ik nie heb vergadering met jeugdbeweging had anders graag af gekomen..

Gast

Bericht door Gast » zo dec 19, 2004 12:25 pm

XXL schreef:
En peis dat het er ook mee te maken heeft dat het overgrote deel op het forum posers zijn....die dan ook schrik hebben om hun fiets vuil te maken ;D

Dat kan heeeel goed zijn aangezien er veel geluld en blijkbaar maar weinig gereden wordt, maar waarom is die meeting dan mislukt?
Durfde de minder goede rider zich dan niet beschamen of was er iets anders?

fredo

Bericht door fredo » zo dec 19, 2004 2:48 pm

nope, ik moet studeren >:( :( >:(

maar k ga vanavond gaan streeten in gent (als het weer zo blijft),
k zal op t zuid zijn azo rond een uur of 21.00-21.30u
dus als ge zin hebt, komt ge maar af ;)

k ga wel met mn bmx kome, je kan me herkennen aan mn witte muts ;)

BF = DeJean
Forumbeheerder

Bericht door BF = DeJean » ma dec 20, 2004 10:37 am

Morphine schreef:
Dat kan heeeel goed zijn aangezien er veel geluld en blijkbaar maar weinig gereden wordt, maar waarom is die meeting dan mislukt?
Durfde de minder goede rider zich dan niet beschamen of was er iets anders?
de minder goede rijder kon niet wegens familiale verplichtingen....
Maar ik woon in brussel dus een streetje of een parkske tussendoor moet wel lukken.
Give a shout, t past wel eens

XXL

Bericht door XXL » ma dec 20, 2004 6:35 pm

Er was een of andere con (ga geen namen noemen) die een meeting in brussel wou doen dus alle streeters van belgie ooooow vet een meeting in brussel stonden we daar met +-30man op een zonnige zondag iedereen had er zin tot bleek dat de persoon in kwestie geen een spot wist zijn en ook niemand had mee gebracht die spots wist zijn...dus wel een beke loos als ge een meeting organiseerd en nie eens spots weet zijn.
Vandaar dat er volgens mij nie veel volk meer op afkomt op die meeting ma das beter ook want met een groepje van 10 man doede veel meer omdat het vlotter vooruit gaat dan als ge ne groep van 30 man moet meekrijgen en dan elke 10min moet stoppen omdat er weer een idioot zonder velglint rond rijdt en omdat hij weeral platte tube heeft.

Ik ben altijd voor meeting te vinden zolang ze maar in een beetje beperkte groep is, zet er zelf geregeld wel is ene op in leuven omdat ik hier de spots ken en soms anderlecht skatepark

Gast

Bericht door Gast » di dec 21, 2004 10:29 am

Wil wel is naar leuven komen maar bon nu ben ik dus juist ziek :"( dus zal het voor volgende week zijn....als ge ni in blok zit that is....

En ja het is idioot een sessie te organiseren als ge nix kent wreed dom, maar dat wil niet zeggen dat het wel goed kan nietwaar....dus laten we het verleden vergeten want ik ken de spots nu wel een beetje :D

Allé slu

Plaats reactie