toer door Nederland
Moderator:Beheerders
Yo DP"ers
wij gaan binnenkort een toer door NL doen, weet iemand goede bike plekken die niet zover van t station afliggen???
Street is cool maar dirtjump mag ook
Kom maar op met die plekken!!!!
greetz Tim
wij gaan binnenkort een toer door NL doen, weet iemand goede bike plekken die niet zover van t station afliggen???
Street is cool maar dirtjump mag ook
Kom maar op met die plekken!!!!
greetz Tim
Re:toer door Nederland
utrecht city
- Xircuit
- Contacteer:
Vergeet dan zeker ook Niet om Arnhem aan te doen, daar valt genoeg te streeten!
- Arnetteman
Groninguuuuuuuhhhhhh!!!!!!!!
Zat spots en vergeet dan de Kardingebult niet
Zat spots en vergeet dan de Kardingebult niet
oja kennen jullie The Yard in utrecht?(in en outdoor skate plek)
Ik meen dat je er op donderdagavond mag streeten.
Uhhh Rotterdam
Als je goed zoekt, naast street en park ook trails.... ;D
Als je goed zoekt, naast street en park ook trails.... ;D
hebben jullie ook zin om ons die plekken te showen!!!
anders zijn we misschien uren aan t zoeken
Tim
anders zijn we misschien uren aan t zoeken

Tim
Doe de Urban-bike tour in Arnhem. De start is nabij het centraal station. trapjes raggen en drop offs en wat al dies meer zij in en rond Arnhem city, have fun. bekijk de site: http://www.mtbclinic.nl/
- Arnetteman
tim777 schreef:
anders zijn we misschien uren aan t zoeken![]()
Tim
Sure, noem maar een datum en dan organiseren we dan wel een UMG Part 5 in Groningen.
BTW, morgen (zondag de 15e) UMG Part 4 in Groningen, 15 deelnemers ongeveer. Valt wellicht te combineren met jullie toer door NL?
Er komt zelfs 1 van verre, Alphen aan den Rijn.
Groningen rules, vooral de Kardingebult en alles ligt hier retedicht bijelkaar.
Laat het ff weten, wij staan voor jullie klaar in Grunn.
arnetteman

we gaan waarschijnlijk pas over een paar weken weg maar als je zo"n meeting kan organiseren zou vet zijn!!!
mzzll tim
mzzll tim
- Arnetteman
We hebben vandaag dus weer de UMG gehad, foto"s volgen.....
Ik ga over 3 week eerst naar het WK in Frankrijk dus zou pas over 5 week tijd hebben.
Tot die tijd zal er misschien nog een meeting georganiseerd worden maar we kunnen gewoon altijd ff afspreken.
Laat maar gewoon ff weten wanneer jullie deze kant opkomen.
Dan spreken we wel wat af.
Arnetteman
Ik ga over 3 week eerst naar het WK in Frankrijk dus zou pas over 5 week tijd hebben.
Tot die tijd zal er misschien nog een meeting georganiseerd worden maar we kunnen gewoon altijd ff afspreken.
Laat maar gewoon ff weten wanneer jullie deze kant opkomen.
Dan spreken we wel wat af.
Arnetteman

de Kardingebult wat moet ik me daarbij voorstellen??? en hebben jullie veel street daaro?
mzll tim
mzll tim
- Arnetteman
Kardingebult is te vergelijken met Bergschenhoek, iets minder groot en er ligt geen baan maar....er zijn wel dropp-offs en leuke downhills.
Ben gisteren nog op de bult geweest en een aantal paden zijn inmiddels weer behoorlijk begroeid maar er zijn steeds meer mountainbikers daar te vinden dus die paden worden vanzelf wel weer beter te berijden.
Street is hier ook voldoende. Er zijn veel trappen en dropps in het centrum. De meest populaire spots tijdens onze meetings zijn IBG (welbekend onder studenten), Cascadecomplex naast het station, Grote Markt, Vismarkt, Noorderplantsoen en nog een aantal andere spots in en nabij het centrum. Zeker de moeite waard.
We zijn altijd met een leuke groep in Groningen aan het streeten en het is hier allemaal lekker dicht bij elkaar.
Arnetteman
Ben gisteren nog op de bult geweest en een aantal paden zijn inmiddels weer behoorlijk begroeid maar er zijn steeds meer mountainbikers daar te vinden dus die paden worden vanzelf wel weer beter te berijden.
Street is hier ook voldoende. Er zijn veel trappen en dropps in het centrum. De meest populaire spots tijdens onze meetings zijn IBG (welbekend onder studenten), Cascadecomplex naast het station, Grote Markt, Vismarkt, Noorderplantsoen en nog een aantal andere spots in en nabij het centrum. Zeker de moeite waard.
We zijn altijd met een leuke groep in Groningen aan het streeten en het is hier allemaal lekker dicht bij elkaar.
Arnetteman

wat voor een bike heb je?? en wat rijdt er nog meer rond daro in groningen??
ga een keer mee naar amsterdam sloterdijk superplek met allerlei nieuwe trappen en drops!!! egt heerlijk , we zijn er gister nog geweest
mzzl tim
ga een keer mee naar amsterdam sloterdijk superplek met allerlei nieuwe trappen en drops!!! egt heerlijk , we zijn er gister nog geweest

mzzl tim
- Arnetteman
Ik ga meestal mee als fotograaf.
Zelf rij ik op mijn singlespeed. De andere gasten waar ik mee rij rijden op street en freeride fietsen en ook wel eens trial. Ook veel downhill.
Arnetteman
Zelf rij ik op mijn singlespeed. De andere gasten waar ik mee rij rijden op street en freeride fietsen en ook wel eens trial. Ook veel downhill.
Arnetteman

binnenkort wordt er in haarlem een flatfest georganiseerd maar als er ook streeters komen kunnen we ff door haarlem streeten!!!
www.flatfest.nl
laterr tim
www.flatfest.nl
laterr tim
Bike-spot in Nijverda(oud wedstrijdparcour mountainbike&enduro)l ong.15 min. vanaf het station
-
- Contacteer:
Jurriaan schreef:
oja kennen jullie The Yard in utrecht?(in en outdoor skate plek)
maak er maar flatlanden van , want dat is niks
The Yard niks? Vertel... ik ben er zelf nog nooit geweest, maar ik ben wel benieuwd..
ja man wil ik ook wel weten!!!
later tim
later tim
Alphen a/d rijn is ook wel leuk opzich. lekker dicht bij station

Arnetteman schreef:
[tim777 schreef:
anders zijn we misschien uren aan t zoeken![]()
Tim
Sure, noem maar een datum en dan organiseren we dan wel een UMG Part 5 in Groningen.
alweer ::) beter rotterdam ofzo

about de Yard
..btje in mn geheugen gegraven en wat Inet research gedaan, kzal het met jullie delen (:)):
The Yard = (lees: "was") een echt indoorskatepark... maar die is nu gesloten..
(de) yard = een outdoor skateplek, op het dak van een gebouw (als ik het goed begrijp), vlakbij het CS.
http://drum.mine.nu/skate/content.php?content.52 (die .52 hoort erbij)--> foto"s van de yard en een route beschrijving.
ik ga morgen "s ff kijken bij de yard.. who knows..
..btje in mn geheugen gegraven en wat Inet research gedaan, kzal het met jullie delen (:)):
The Yard = (lees: "was") een echt indoorskatepark... maar die is nu gesloten..
(de) yard = een outdoor skateplek, op het dak van een gebouw (als ik het goed begrijp), vlakbij het CS.
http://drum.mine.nu/skate/content.php?content.52 (die .52 hoort erbij)--> foto"s van de yard en een route beschrijving.
ik ga morgen "s ff kijken bij de yard.. who knows..
Okee. Vandaag de Yard gecheckt.. de plek is sowieso vet omdat "ie eigenlijk in het centrum ligt, maar toch afgelegen is
Maar goed, redelijk leuke spot wat biken betreft: wat leuke drops en obstakels en in de nabije omgeving wat hele leuke trappen (Rabobank). Ik geef de spot een 7 1/2.
Ik heb nog wat foto"s gemaakt vanmiddag, als iemand ze nog wil, mail me ff.
Mzzlz

Maar goed, redelijk leuke spot wat biken betreft: wat leuke drops en obstakels en in de nabije omgeving wat hele leuke trappen (Rabobank). Ik geef de spot een 7 1/2.
Ik heb nog wat foto"s gemaakt vanmiddag, als iemand ze nog wil, mail me ff.
Mzzlz
yo man stuur me die foto"s
zoals je t zegt lijkt t mij opzich wel een sweet spot om te streeten!!!!
later tim
zoals je t zegt lijkt t mij opzich wel een sweet spot om te streeten!!!!
later tim