bike-festival Wilingen
Moderator:Beheerders
Gaan er dit jaar nog meer bikers naar het bike-festival in Willingen?Zelf ben ik geen marathon freak maar ga er meer heen voor het gezellig samen zijn en genieten van de natuur.... ;Dbedoel dus met de lift naar boven en zo snel mogelijk met een hardtail weer naar beneden via de freeride-strecke of andere duistere wegen,bezoeken van de shows en stands op het festival terrein en s"avonds bbq en een biertje ;D.
Re:bike-festival Wilingen
Ik ga.
Ik ook. Maar wanneer is het eigenlijk ???
is het weekend van 11 t/m 13 juni,probeer met de tent zo dicht mogelijk bij de ski-lift te staan omdat je daar vers water kunt halen en een keer goed naar de pot kunt (behalve op zaterdag= dikke bende) en omdat je de rij bij de lift in de gaten kunt houden.(word dit jaar de 6e keer al weer=biertje) ;D
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
ik ga ook, maar dan wel voor de marathon en de sfeer!
Rinse
Rinse
bwah
op t bikefest kan je veel beter je bike thuis laten... staat eeuwen in de rij, die lift loopt dan al helemaal voor geen meter... op t parcours kan je nog geen 10 meter voluit gaan vanwege stomme xc mongolen zonder helm die menen daar naar beneden te moeten oa.. verveolgens heb je nog de figuren die een table toch zo hoog vinden dat ze er bovenop stil gaan staan...
t festival zelf is wel kewl, maar ga dan na ? 1800 ? naar binnen zodat je de helft betaalt want je hebt t zo gezien daaro
zane
op t bikefest kan je veel beter je bike thuis laten... staat eeuwen in de rij, die lift loopt dan al helemaal voor geen meter... op t parcours kan je nog geen 10 meter voluit gaan vanwege stomme xc mongolen zonder helm die menen daar naar beneden te moeten oa.. verveolgens heb je nog de figuren die een table toch zo hoog vinden dat ze er bovenop stil gaan staan...
t festival zelf is wel kewl, maar ga dan na ? 1800 ? naar binnen zodat je de helft betaalt want je hebt t zo gezien daaro
zane
-
Ik ben ook van de partij, beroepsmatig zeg maar. En om Surfstad geestelijke ondersteuning te bieden.
Zane! schreef:
bwah
zane
ach,het is maar 3 uurtjes rijen en je hebt weer wat te doen,maar inderdaat der is wel vaak oponthoud op de baan maar we zoeken ook alternatieve wegen op en god weet waar je uitkomt ;D
Tuurlijk, vaste afspraak alweer een paar jaar. Altijd leuk daar op het beurs/festivalterrein. Ook voor koopjes trouwens, vooral op de laatste dag...
Verders: marathonnetje ff meepakken natuurlijk.
Verders: marathonnetje ff meepakken natuurlijk.
meer info op www.bike-willingen.de
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
2xD Bikez is zeker van de partij !!!
En dat van dat fietsen dat valt wel mee hoor ;D
Wij hebben verleden jaar toch nog wel aardig wat runs kunnen maken....
En dat van dat fietsen dat valt wel mee hoor ;D
Wij hebben verleden jaar toch nog wel aardig wat runs kunnen maken....
Aangezien ik waarzchijnlijk alleen naar het bike-festival ga, heb ik nog plek in de auto.dus voor iemand die geen vervoer heeft en in Overijssel woont kan mee
ik kom ook om de maraton te rijden mare de 24 gaat uteraart ook mee ;D
greetz jarno
greetz jarno
Maus en ik doen de ochtendshift in de B2B stand.
Daarna iedere dag lekker chillen en biken in de omgeving!
Je weet wel, skateparkje Brilon, Winterberg en some secretspots van Jens...
Daarna iedere dag lekker chillen en biken in de omgeving!
Je weet wel, skateparkje Brilon, Winterberg en some secretspots van Jens...
Marathon en verder zie ik wel. Ben er iig het hele weekend
Ben al 6 jaar van plan om met de marathon mee te doen maar het lukt me nooit ;D(Heb het niet in me)
als ik de meute voorbij de zeltplatz zie gaan zit ik nog aan een koppie koffie,daarna ga ik maar weer es van de ettelsberg af of kijk op het festival-terrein of er sonderangeboten zijn
als ik de meute voorbij de zeltplatz zie gaan zit ik nog aan een koppie koffie,daarna ga ik maar weer es van de ettelsberg af of kijk op het festival-terrein of er sonderangeboten zijn