http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... 2;start=80
Dus het moest er toch maar eens van komen:
Het 1ste ** VOORJAARS-LUIK-DP-DAGJE**

ZATERDAG 27 MAART en/of ZONDAG 28 MAART
Ik ben er dat weekend sowieso; dus ook als het kutweer is; en ook als er maar een kleine groep komt, ik ken genoeg spots om meerdere dagen te kunnen vullen (niet dat ik alles doe btw :-[ ) en alles ligt in het centrum. Dus geen angst voor een langdradige suffe meeting waar je alleen maar van spot naar spot fietst.
Luik is maar 20min met trein of auto vanuit Maastricht en het parcour van Namen ligt trouwens ook op maar 60km afstand.
--Voor de streeters/BMXers zijn er twee mooie grote pleinen in het centrum met alle
denkbare drops, ledges, trappetjes, een mooi stuk vlak plein
en op zaterdag genoeg kijkers om zelfs de grootste showers te behagen

--Voor de FR/DHers zet ik drie mooie downhill parcoursen uit: vanaf het ziekenhuis
op de Mont van Bueren naar het centrum.
1 Urban DH door smalle straten met kinderkopjes 10% trap
2 Same maar nu met 90% trap

3 FR parcour door een soort van park / bos :P
--En verder zoek je het zelf maar uit >:(
een klein puntje waar je wel rekening mee moet houden; Luik heeft helaas nog geen liften dus klein blad monteren of lopen. Verder een spatbordje voor de vele schijt die overal ligt enne....ohja niet zo"n klein beetje protectie svp, zelfs gewoon fietsen in Luik is al levensgevaarlijk, de hele uitvinding van de fiets is hun daar een beetje ontgaan... ::)
Hoop dat er flink wat animo is en anders... rijdt ik weer lekker alleen :"(
Greetz Wytze
PS ik kom niet uit Luik, maar ben daar gewoon ongeveer 2 weekenden per maand en neem dan zo nu en dan een fiets mee.