veel volk.
Goed Volk
Delegatie van t Misdaadkartel.
need we say more?
Todtnau dit weekend
Moderator:Beheerders
-
- Forumbeheerder
-
Re:Todtnau dit weekend
Zit in Friedrichshafen zonder Bike, helaas, eind september weer. Mag je weer rijden Jan?
-
- Forumbeheerder
Mogen is niet de vraag.
Kunnen
Moest normaal gezien nog tot 6 september in gips zitten maar heb na tien dagen gewoon geweigerd om een nieuwe te laten zetten. Met dat warm weer! en dan ni kunnen douchen? Dan zaten er nu meer vligen op me dan in de ogen van de ethiopiërkes.
Of op plons zijn fried ass
btw FriedrichsH my arse
zit 100 keer liever zelf op mn bak bak dan te staan slenteren rond nieuwe XC boel.
Als dat de keuze is kunnen we hier beter een wandelvereniging oprichten ;>
Kunnen
Moest normaal gezien nog tot 6 september in gips zitten maar heb na tien dagen gewoon geweigerd om een nieuwe te laten zetten. Met dat warm weer! en dan ni kunnen douchen? Dan zaten er nu meer vligen op me dan in de ogen van de ethiopiërkes.
Of op plons zijn fried ass
btw FriedrichsH my arse
zit 100 keer liever zelf op mn bak bak dan te staan slenteren rond nieuwe XC boel.
Als dat de keuze is kunnen we hier beter een wandelvereniging oprichten ;>
ey, heb u van"t weekend nog gezien (namen).
ik zat aan the other site of gang leader prinsen, op het teras met de,
((yume)) ((yume)) serveuse.
de mannen van"t antwerp Kartel zullen mee de place onveilig komen maken.
my shot-gun is al ready packed.
Het zal er stuiven, er zal een heuse gang war ontketent worden met nog nooit geziene driveby"s en terroristische bom aanslagen.
De keet ga gewoon plat.
see you at the batle field.
ik zat aan the other site of gang leader prinsen, op het teras met de,
((yume)) ((yume)) serveuse.
de mannen van"t antwerp Kartel zullen mee de place onveilig komen maken.
my shot-gun is al ready packed.
Het zal er stuiven, er zal een heuse gang war ontketent worden met nog nooit geziene driveby"s en terroristische bom aanslagen.
De keet ga gewoon plat.
see you at the batle field.
-
gaade na T, jeanne??? ikke kan nie mee, nog een krachtbaltoernooike meepikken vo dat seizoen begint, ma kzou wel volgende week willen gaan, kunde gij dan?? enne zat za ook in namen, was bomme, weer ne keer koersen met de hell. hadden nl een chauffeur bij, dus chillen on the way up....
-
- Forumbeheerder
t lekkerste van namen was toch dioe serveuse die we tot wanhoop gedreven hebben van verlegenheid
maar ik ga haar de volgende keer vragen om eens over mn velo te hange the way she served the beers. T gaat lang stil zijn in "meiden"
volgende week kan ik ni stevo. Too bad... T is allicht ook de laatste keer dak ga kunnen voor december. jajaaaaaaaaaaa
maar ik ga haar de volgende keer vragen om eens over mn velo te hange the way she served the beers. T gaat lang stil zijn in "meiden"
volgende week kan ik ni stevo. Too bad... T is allicht ook de laatste keer dak ga kunnen voor december. jajaaaaaaaaaaa