Brum. schreef:De startplaats is restaurant De Diepen aan de Zwarteweg in Milsbeek.
Het restaurant is gelegen op de kruising van de Zwarteweg en de Grensweg.
Coördinaten: N51.73760 E5.95526. Het restaurant is pannenkoeken-equipped
dus dat komt wel goed.
Re:XC Voorjaarsmeeting ?? april
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Re:XC Voorjaarsmeeting 24 april
Ok k ben scheel sorry

FREAKaZOID schreef:
Ok k ben scheel sorry![]()
Blijf jij maar thuis.. jij bent raar, en volgens mij kun je niet lezen ;D
Ik zie dat je fiets nu in opperste staat van gereedheid is!! Dus jij kunt vlammen zondag!
Iedereen alvast veel plezier toegewenst.. En mogen de pannenkoeken maar smaken!!
FREAKaZOID schreef:
XC Meeting Nijmegen/Reichswald
24 April om 10:00 @ De Diepen
De diepen is er een beter adres wat ik kan invullen voor de navigatie?
Voor TomTom is dat:
- plaats = Milsbeek
- weg = Zwartenweg
- Huisnummer = 60
Zo kom je regelrecht bij het restaurant uit!
Re:XC Voorjaarsmeeting ?? april
FREAKaZOID schreef:
kom op heren! zo wordt t niet gezellig!!
DK??
JJ??
Steelboy??
Erikje??
Zoals al reeds vermeld; Steelboy en ondergetekende zitten dan in Spa voor de Wereld Beker....
het leven is hard en geen WB en geen Nijmegen....
Geniet er van kerels.
Geniet er van kerels.
Ik moet helaas afzeggen...
Deze maand moet de binnenafwerking van het huis gekozen worden .. ik had gehoopt daar al mee klaar te zijn maar het zit wat tegen allemaal..
Echt tof, mijn zaterdag en zondag besteden aan duffe winkels en nog duffere verkopers... (die zelf hun zondag liever anders in zouden delen)
t zal voor de volgende keer zijn..
Jullie gaan waarschijnlijk wel geluk hebben met het weer! Geniet ervan en maak wat pics zodat ik achteraf nog wat kan kwijlen... :-X
Deze maand moet de binnenafwerking van het huis gekozen worden .. ik had gehoopt daar al mee klaar te zijn maar het zit wat tegen allemaal..
Echt tof, mijn zaterdag en zondag besteden aan duffe winkels en nog duffere verkopers... (die zelf hun zondag liever anders in zouden delen)
t zal voor de volgende keer zijn..
Jullie gaan waarschijnlijk wel geluk hebben met het weer! Geniet ervan en maak wat pics zodat ik achteraf nog wat kan kwijlen... :-X
@mssx: daar heb je toch een vrouw/vriendin/whatever voor?
Hmm, je bike komt toch wel neem ik aan? You know she loves it!
Wel grappig dat er altijd wat mensen in de laatste week afmelden, no offence though :-*
Hmm, je bike komt toch wel neem ik aan? You know she loves it!
Wel grappig dat er altijd wat mensen in de laatste week afmelden, no offence though :-*
ik hou een meeting maar ik weet niej wanneer
brum wil je daarvoor meej helpen?
greetz gerrit :-X
-
- Contacteer:
MSXX jammer da je niet kan! twordt een kleine meeting maar ach. Als de pannekoeken maar goed zijn!
[
nog 1 keer voor de duidelijkheid. Ik irriteer me aan je posts. Wie/wat ben jij en wat de f*ck wil je. Waarom loop je al voor de 5e keer door dit topic onzin heen te blaaten over een eigen meeting. ::) En waarom moet Brum je helpen? ben je 6 jaar oud? of mankeert er iets aan je?
[
gerrit schreef:
ik hou een meeting maar ik weet niej wanneer
nog 1 keer voor de duidelijkheid. Ik irriteer me aan je posts. Wie/wat ben jij en wat de f*ck wil je. Waarom loop je al voor de 5e keer door dit topic onzin heen te blaaten over een eigen meeting. ::) En waarom moet Brum je helpen? ben je 6 jaar oud? of mankeert er iets aan je?
@Brum: vrouwen denken alles zelf te kunnen, in de praktijk blijkt dat niets minder waar is
@Freakazoid: ik baal er ook van, normaal gesproken ben ik een mooi weer rijder, nu wordt het eens mooi weer en kan ik niet biken
Anyway, de volgende xc meeting die enigszins in de buurt is ben ik erbij, volgens mij is dat in juni in Valkenburg?

@Freakazoid: ik baal er ook van, normaal gesproken ben ik een mooi weer rijder, nu wordt het eens mooi weer en kan ik niet biken

Anyway, de volgende xc meeting die enigszins in de buurt is ben ik erbij, volgens mij is dat in juni in Valkenburg?
Kan ik misschien met iemand mee carpoolen ???
(Ik woon in rosmalen)
(Ik woon in rosmalen)
Ohhh, dan kan Caramba ook meekomen! Nice!
Je kunt met mij meerijden, maar dan moet je wel zelf tot Veghel komen, anders word het een te grote detour voor mij.
Je kunt met mij meerijden, maar dan moet je wel zelf tot Veghel komen, anders word het een te grote detour voor mij.
ja shit, das nog een end fietsen.
"k hoop dat er nog iemand anders reageert.
"k hoop dat er nog iemand anders reageert.
Brum je komt mij wel ook ophalen hè anders heb ik geen vervoer ...... spreken we nog wel ff af via msn hoe we da doen ;D
Bart
Bart
FreeRider schreef:
(Ik woon in rosmalen)
Ik woon ook in Rosmalen, misschien dat ik tegen die tijd zelf vervoer heb, dan kan ik ook iemand meenemen. Anders moeten ff even kijken wat we doen, maar Veghel is niet echt te fietsen als we daarna nog Limburg in moeten.
Twee van de drie bij ons vinden het te vroeg (Horeca) en willen pas om 12 uur gaan... We zijn wel in de buurt maar gaan later...Helaas...
Wij vertrekken vanuit Berg en Dal (meestal)
Wij vertrekken vanuit Berg en Dal (meestal)
Voor de kater maakt die twee uur ook niet meer uit! ::) Probeer ze nog maar ff om te praten en anders komen je jullie misschien nog wel tegen...
En het weer gaat de goede kant op, afgelopen dagen zouden we op zondag regen krijgen maar nu blijft het droog: graad of 15 met wat wolken dus mooi fietsweer !
Caramba schreef:
[FreeRider schreef:
(Ik woon in rosmalen)
Ik woon ook in Rosmalen, misschien dat ik tegen die tijd zelf vervoer heb, dan kan ik ook iemand meenemen. Anders moeten ff even kijken wat we doen, maar Veghel is niet echt te fietsen als we daarna nog Limburg in moeten.
Ach, 20 km, ben je alvast lekker warm, gewoon op toeristentempo fietsen! :-*
En het weer ziet er idd goed uit, als het zo blijft dan zien we zelfs geen modder...

Lol, ik zie nu dat ik in het verkeerde topic heb gereageerd ;D
Mijn reactie was bedoeld voor de Zuid Limburg meeting...
Mijn reactie was bedoeld voor de Zuid Limburg meeting...
-
- Contacteer:
Maar caramba, geen zin om te komen?!
Jawel, ben al in overleg met Brum
Dus wie weet...

@Freerider: Zoals het er nu naar uit ziet pak ik de trein naar Cuijk wordt ik daar door Brum opgepikt, dus Freerider, als je zin hebt kunnen we samen de trein van 8:45 in Rosmalen pakken (zonder korting 20,10 incl. de fiets mee in de trein) Misschien heb jij een OV? :P
Owja, het nieuwe lijstje wordt dus:
-Freak
-Xircuit
-Brum
-Cubeman
-arno
-Freerider
-B@rtje(Bart)
-Caramba!
-Cycle-C
Nog iemand vergeten?
Owja, het nieuwe lijstje wordt dus:
-Freak
-Xircuit
-Brum
-Cubeman
-arno
-Freerider
-B@rtje(Bart)
-Caramba!
-Cycle-C
Nog iemand vergeten?
Jazeker nog iemand vergeten.
Mijn goede vriend Cycle-C komt ook op zijn Cyclecraft!
(nog geen forum-lid overigens)
Mijn goede vriend Cycle-C komt ook op zijn Cyclecraft!
(nog geen forum-lid overigens)