XC Schoorl 11 april
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Volgende xc meeting zal wel ergens anders zijn denk ik
Nu beter opletten he, meer mensen zijn altijd welkom ;D

Re:XC Schoorl 11 april
Ja mensen dat waren lekkere pannekoeken daar hoor! En ow ja, ook lekker gebiked, heb het toch anderhalf rondje volgehouden! :P Echt een mooie route, en mooie bomen ook, waar je mooi in kunt vliegen of tegenaan kunt rijden, nietwaar Freek? :-* Zelf maar twee keer onderuit gegaan, door niet opletten, en twee keer in dezelfde boom gevlogen.
Wanneer is de volgende meeting? meteen maar een draadje openen voor biken in ...(zelf invullen)?
#edit: draad geopend
Wanneer is de volgende meeting? meteen maar een draadje openen voor biken in ...(zelf invullen)?
#edit: draad geopend
-
- Contacteer:
Ja pimientos techniek is zo daverend! pff niet normaal, goed door zijn "ge-gil" na een valle(tje) kijk k net ef achterom, om vervolgens een grote boom een kusje te geven :-*. Ik lag meteen plat voor hem op de grond om vervolgens in lachen uit te barsten

Ben gelukkig dus niet de enigste die een boompje aangetikt heeft

- Xircuit
- Contacteer:
Waar blijven de foto"s?

Xircuit™ schreef:
Waar blijven de foto"s?
![]()
heb ik gemaild naar de hotmail op je site...
dusssss©
PinoMEISSIE schreef:
Waren de pannenkoeken lekker?
Ik heb op het strand warme choco met slagroom gehad. Ook lekker! Het waaide helaas niet genoeg om mn vlieger flink hard te laten gaan. Maar hij was wel eventjes in de lucht. Volgende keer doe ik misschien wel weer mee!
doet gij aan vliegeren? sorry OT