Re:25-3 BWB
Moderator:Beheerders
zolang je niet zoals wij laatst in de stromende regen via t asfalt naar beneden crossen... valt t allemaal best wel mee joh, ik maak me er iig 0.nix druk om, en vaak is t zo dat t weer in bwb toch wel snel bij trekt
zane
zane
Tas staat grotendeels al klaar ;D
wie van de barre mannen is dr morgenavond al?
Wij gaan naar de camping Kleineshof in Callembach (die met zwembad), wie slaat daar nog meer kamp op?
Bis morgen!!!
TSJUUUUUUUUUUUUUUUUS
wie van de barre mannen is dr morgenavond al?
Wij gaan naar de camping Kleineshof in Callembach (die met zwembad), wie slaat daar nog meer kamp op?
Bis morgen!!!
TSJUUUUUUUUUUUUUUUUS
- Hydraulic_Pimp
Count me and BF in.
Note ne grijzen galaxy, vol met bikestickers en bliksjes jupi die af en toe uit tvenster geworpen worden....
Wij zitten morgen avond ergens in een café in het dorpje voor bad ofzo...
Je moet ma na keer BF contacteren om te weten just waar
Note ne grijzen galaxy, vol met bikestickers en bliksjes jupi die af en toe uit tvenster geworpen worden....
Wij zitten morgen avond ergens in een café in het dorpje voor bad ofzo...
Je moet ma na keer BF contacteren om te weten just waar
wij komen morgen avond later aan, ook op kleinenzhof (makkelijk te vinden btw, in calmbach moet je via t tankstation en t erg lelijke huis, langs de houtzagerij tot je t bordje camping ziet)
wij zijn te herkennen aan n witte rental van (yeah) en grolsch
zane
wij zijn te herkennen aan n witte rental van (yeah) en grolsch
zane
-
Voor de thuisblijvers:
Jammer de bammer, het weer is goed, de track is goed en iedereen die niet is gekomen mist lekker alle actie hiero.
P.S.
Duitse vrouwen van 13 en half snappen er niets van!
Jammer de bammer, het weer is goed, de track is goed en iedereen die niet is gekomen mist lekker alle actie hiero.
P.S.
Duitse vrouwen van 13 en half snappen er niets van!
Voor die gene die gegaan zijn afgelopen weekend :
hoe lag het parcour er bij ? was er veel sneeuw, modder,.....?
Waren alle parcours open?
want zou komend weekend kijkje willen gaan nemen
hoe lag het parcour er bij ? was er veel sneeuw, modder,.....?
Waren alle parcours open?
want zou komend weekend kijkje willen gaan nemen
-
Er was geen sneeuw en geen modder.
Alle banen waren open.
Het was gewoon weer een top weekend.
Alle banen waren open.
Het was gewoon weer een top weekend.

"t was inderdaad een leeuk weekend.
Het enige wat ik hoop is dat de camping na dit weekend nog bikers toe laat :-X ::)
Het enige wat ik hoop is dat de camping na dit weekend nog bikers toe laat :-X ::)
-
- Forumbeheerder
fun was had by all.
dammit t lag bere en t was fun.
Die camping, tja....
toevallig iemand foto"s genomen?
dammit t lag bere en t was fun.
Die camping, tja....
toevallig iemand foto"s genomen?
- Hydraulic_Pimp
Yeah, we kicked some ass... ;D
Tparkoer lag super, nie veel regen gezien, veel leute gemaakt,...
Duitsers uitgescheten en veel dingen wijsgemaakt, camping op stelten gezet,...
Twas opt gemakskes eigenlijk
Tparkoer lag super, nie veel regen gezien, veel leute gemaakt,...
Duitsers uitgescheten en veel dingen wijsgemaakt, camping op stelten gezet,...
Twas opt gemakskes eigenlijk

Ja t weekend was super !!! en het weer lekker, en de baan heftig, en de avonden gezellig, het zwembad lekker warm.
Alleen erg erg jammer dat Kevin en Daniel het blijkbaar leuk vonden om niet voor de camping ( met zwembad en prima voorzieningen en nog goedkoop ook) wilde betalen nadat ze daar meerdere nachten hadden gestaan.
Als de eigenaar ze daarop aanspreekt en ze dat wegwuiven en vervolgens wegrijden, deze beheerder behoorlijk ontdaan achterlatend, die vervolgens bij mij verhaal komt halen, en aangeeft geen bikers meer te willen hebben, omdat ze daarnaast ook nog eens overlast geven....
Dan ben ik op zijn zachtst gezegd niet zo blij met deze personen omdat ik graag nog wat vaker op deze camping zou zijn.
We hebben het hier over max 25 euro pp voor drie dagen.
Had iemand anders hier niet ook iets over gepost.. en is die post plotseling verdwenen ???
Alleen erg erg jammer dat Kevin en Daniel het blijkbaar leuk vonden om niet voor de camping ( met zwembad en prima voorzieningen en nog goedkoop ook) wilde betalen nadat ze daar meerdere nachten hadden gestaan.
Als de eigenaar ze daarop aanspreekt en ze dat wegwuiven en vervolgens wegrijden, deze beheerder behoorlijk ontdaan achterlatend, die vervolgens bij mij verhaal komt halen, en aangeeft geen bikers meer te willen hebben, omdat ze daarnaast ook nog eens overlast geven....
Dan ben ik op zijn zachtst gezegd niet zo blij met deze personen omdat ik graag nog wat vaker op deze camping zou zijn.
We hebben het hier over max 25 euro pp voor drie dagen.
Had iemand anders hier niet ook iets over gepost.. en is die post plotseling verdwenen ???
Het was super super super! Zo mooi gereden weer, parkoers lag er heerlijk bij en "s avonds echt niet zo koud eigenlijk. Beter amerikaans dan nep-italiaans eten (wat tóch op blijkt te zijn).
Kev & Daan=
jammerrrrrrr
ps. iemand een idee hoe ik aan ± 4300 eur kom, ik MOET een demo met fox hebbe!!!
Kev & Daan=

ps. iemand een idee hoe ik aan ± 4300 eur kom, ik MOET een demo met fox hebbe!!!
op zich best zwaar gaar, maar t was een SUPA weekend!
Heerlijk gereden, goeie sfeer, niks te klagen dus.
Wat betreft Kevin en Daniel. Kev belde me net en deelde mede dat ie geld over zou maken naar de camping. Komt goed. Hij had blijkbaar een goeie reden om heeeeeel snel te vertrekken ;D
Heerlijk gereden, goeie sfeer, niks te klagen dus.
Wat betreft Kevin en Daniel. Kev belde me net en deelde mede dat ie geld over zou maken naar de camping. Komt goed. Hij had blijkbaar een goeie reden om heeeeeel snel te vertrekken ;D
Super Toll das Downhill
Het weer zat (gelukkig) mee en de piste was ook geweldig.
Zal zeker niet de laatste keer zijn voor dit jaar.
MvG Simon
P.S Ondanks het mooie weer heb ik Plons wel een beetje gemist.
Het weer zat (gelukkig) mee en de piste was ook geweldig.
Zal zeker niet de laatste keer zijn voor dit jaar.
MvG Simon
P.S Ondanks het mooie weer heb ik Plons wel een beetje gemist.
-
Het was een toppertje!
Vandaag ook nog gereden, in de middag wel meer regen, maar was zeker nog fun!
To Tanja: Gewoon je ziel aan de duivel verkopen! En anders verkoop je toch gewoon de boot?
Vandaag ook nog gereden, in de middag wel meer regen, maar was zeker nog fun!
To Tanja: Gewoon je ziel aan de duivel verkopen! En anders verkoop je toch gewoon de boot?

Ik kan me geen goede reden bedenken om me eerst niet aan te melden en vervolgens niet even 2 minuten de tijd te nemen om ff af te rekenen met die man ipv hem geheel ontredderd achter te laten.Don schreef: Wat betreft Kevin en Daniel. Kev belde me net en deelde mede dat ie geld over zou maken naar de camping. Komt goed. Hij had blijkbaar een goeie reden om heeeeeel snel te vertrekken ;D
Ik zag het gebeuren en kon mijn ogen echt niet geloven :"(
-
tis idd een beetje jammer van de camping, ik kom al een jaar of 3 daarzo en die man is echt top. ik moet zeggen dat ik toch enigzins begrip kan tonen voor kevin, iets met een wc ofzo?schijnt ook een filmpje van te zijn.
hij had het ook even iemand anders laten regelen voor hem.maar dat is achteraf gepraat. het zal wel als nog goed afgehandeld worden kevin kennende.
de goede man van de camping heeft nog nederlandse DVD"s nodig voor de filmzaal daarzo, als we er nu allemaal 1 sturen dan hebben we vast wel weer wat goodwill gekweekt. mocht je idd iets sturen zet hier ff wat zodat we niets dubbel sturen. ik stuur vandaag ice age en the lion king
ook jammer voor ruben, zondag zijn m1gescheurd en maandag een monster afgebroken , zane sterkte!
hij had het ook even iemand anders laten regelen voor hem.maar dat is achteraf gepraat. het zal wel als nog goed afgehandeld worden kevin kennende.
de goede man van de camping heeft nog nederlandse DVD"s nodig voor de filmzaal daarzo, als we er nu allemaal 1 sturen dan hebben we vast wel weer wat goodwill gekweekt. mocht je idd iets sturen zet hier ff wat zodat we niets dubbel sturen. ik stuur vandaag ice age en the lion king
ook jammer voor ruben, zondag zijn m1gescheurd en maandag een monster afgebroken , zane sterkte!
........pervert schreef:ook jammer voor ruben, zondag zijn m1gescheurd en maandag een monster afgebroken , zane sterkte!
Wat l*llig! Gecondoleerd Zane, met zoveel ellende.... sterkte...

Tering.. dat is qua materiaal inderdaad een slechte seizoen start zeg!!
:"(
Hebben jullie nog mooie plaatjes geschoten daar??
:"(
Hebben jullie nog mooie plaatjes geschoten daar??
Ik heb niet echt iemand foto"s zien nemen. Volgens mij was iedereen veelste druk om nog een keer die ene run te nemen. Of om zijn fiets te repareren. De downhills waren nogal materiaal belastend.
-
materiaal belastend? wat ik heb gezien
intense m1 met achterbrug doormidden (zane)
monster zonder brackmounts (zane)
Univega DH met achterbrug doormidden (emile)
RFcrank een hoepeltje van gemaakt ( ikke, en eigen schuld)
Gustav m lek als een mandje ( casper)
boxxer van Rijn cartridge knackerd
tig lekke banden schaafwonden en kneusingkies
is er iemand die nog een pic van mees heeft tijdens een afdaling? ( witte boxxer)
intense m1 met achterbrug doormidden (zane)
monster zonder brackmounts (zane)
Univega DH met achterbrug doormidden (emile)
RFcrank een hoepeltje van gemaakt ( ikke, en eigen schuld)
Gustav m lek als een mandje ( casper)
boxxer van Rijn cartridge knackerd
tig lekke banden schaafwonden en kneusingkies
is er iemand die nog een pic van mees heeft tijdens een afdaling? ( witte boxxer)
http://www.adrenalinsports.nl/gallery/c ... 94e8feef85
wat pics, enkel van de parkeerplaats omdat rijden nu eenmaal leuker is dan pics maken
wat pics, enkel van de parkeerplaats omdat rijden nu eenmaal leuker is dan pics maken
-
Pechvogel van het weekend was wel Niels, op de eerste dag, eerst run op de DH1 op zijn schouder geland, gelijk out!
Niels, beterschap!
Niels, beterschap!
-
- Forumbeheerder
vanwaar ken ik dat verhaal: vorig jaar gauw effie opwarmen op de boarder. Lullig een sprong gemist en sleutelbeen in 2. Meteen out voor 2 maand. lemme tell ya dat t ni lachen was om met een kapot sleutelbeel de ankerlift te nemen.Chri$$tiaan schreef: Pechvogel van het weekend was wel Niels, op de eerste dag, eerst run op de DH1 op zijn schouder geland, gelijk out!
Dit jaar dan maar opgewarmd op de (ouwe) kiekenDH
snel terug op de wielen he Niels!
Wa de camping betreft: let"s get off kev"s back: misschien dat ie wat te snel weggevlucht was van de camping, maar t wordt geregeld. Geen kind van dood. Jammer dat de baas zich er eerst druk om hoeft te maken, maar -zondar dat dat dan iets goedmaakt of verantwoordt- al bij al is t nog erg netjes gebleven gezien t aantal DHers. Waren t zatte britten geweest ipv nederlanders en belgen dan was het spel daar thrashed....